Yang DiSaYAngi

Isnin, 26 Mei 2014

Suprise Party buat cikgu2 Taska De'Sayang KPM

Salam isnin kengkawan...
kalo menang mesti cuti kan..hahahhah..tak pe la bukan rezeki kiter nak julang piala thomas kan walaupun sudah 22tahun kiter tak julang piala thomas kan, tak bermakna kiter tak hebat kan...ramai yg gerun gak ngan player badminton negara kiter ni kan...ate jangan main giler kan..hahhahah...

menang no.2 pon ok pe....dorang memang membanggakan malaysia pe..tu yang penting kan...

ok ni kisah rabu lepas, semua mak2 kat taska de'sayang KPM ni nak buat suprise party untuk semua cikgu2 sempena hari guru 16 mei 2014 aritu...

alhamdulillah menjadi N semua cikgu terkejut N yang paling penting terharu dengan majlis tu...ada yang bergenang N sebak dengan kami mak2 ni...
kami mak2 ni terharu atas semua jagaan N didikan cikgu2 ni tu yang penting..aku lagi la terharu bila mengenangkan syawal yafiq yang memang memberikan perubahan drastik pada aku...
ni la cikgu2 nya..muda2 lagi...
cumil je..ada jugak yang dah mak2 jugak dorang ni...




ni bukan cikgu ni...ni mak2 sengal kat situ..kat mana ada dier..kat situ la dier nak menempel kan..hahhahahah....akak ..akak..muka minta lempang je...hahahhahah...


sessi memberi hadiah...org lain formal je..aku je sengal kat situ...sowi tak reti amik gamba formal la..rasa macam tak cun je..tak cantik je muka kan...

ooo....melidi la aku kat situ kan...dorang ni sengal tau aku amik gamba dorang...dorang sebok la amik gamba aku kan..hahahhahahha....

ni la cikgu syawal...yg kiri kanan tu mak2 sengal jugak ni...
anak2 dorang jugak la BFF syawal kat taska ni....

alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar...aku suke event gini...N yang penting menggembirakan org yg kiter suke N sayang adalah benda yang paling buatkan aku jugak gembira N tersenyum bangga...


p/s : neves dapat tau keputusan ni,...




7 ulasan:

Rizziela berkata...

mesti teacher2 pun happy dpt hadiah kan :D

Fiza Rahman berkata...

Seronok cikgu2 dapat kejutan yerp ☺

msredcheesecake berkata...

seronoklah dpt hadiah...hhee...melidi betul dia...

lieyalatif berkata...

cikgu2 jaga anak kite baik...otomatik kite sayang cikgu2 kan sue.... tak kisah nak beli adiah sempena hari guru.....

lieya kalo pi manda berjalan mmg selalu tgk taska nie.... nampak bersih jek....

Mimi Azirah berkata...

Bila cikgu jaga anak kita dgn baik mestilah kita hargai kan....

Falsya berkata...

Bestnye cikgu2 dpt seprise..ahahaha

Jemahhhh, marah betul malaysia kalah..bukan sbb ape, sbb xde cuti..penatttttt..nak restttt..ahahaha

Nad MamaZN berkata...

xpnah dibuat makpak yg surprise kan cikgu2
good job korang! :)