Yang DiSaYAngi

Isnin, 9 Jun 2014

Akhirnya Menjadi Hak Milik


Salam Isnin kengkawan..jangan monday blues tau...

Alhamdulillah akhirnya aku memilikinya jua...
weehuuuuuu budak sebelah nak interframe jugak tau...suke3...
lepas tgk je last episod ari khamis aritu, selesai solat maghrib, aku lipat kain..semua kerjaan lain dah settle...lepas tu aku selengge kat situ..adoiii...en asbeen nampak la pulok..kikikikiki...di tanya kenapa...
aku jawab la...

"abg....saya rasa macam tak feel je lipat kain tau..."

di tanya lagi en asbeen ni..banyak pulok tanya dier...
"dah mengapa tak da feel...dengan rambut serabai..."

aku jawab la..
"entah.."


agaknya en asbeen macam paham apa yang ada dalam hati aku ni..terus dier masuk bilik n hulurkan kertas not hijau kat aku...
"nah...amik RM50 ni G beli jap lagi....tp ada syarat..awak kena makan dulu, lepas tu G beli jap lagi, bawak syawal..."

yahooo...dapat beli....terus makan, N bawak syawal , jam 8.30Pm kuar, 8.45pm balik...jalan kaki je pon G alamanda....suke...alhamdulillah dalam masa 2 malam, dah settle membaca semua....yeeaayyyy....

tapi kat TV tetap nak tgk jugak...dalam TV feel lain, dalam novel feel lain, tp dalam novel membayangkan si tajulrazin is amar baharin N indahharlina is izreen azminda...yeeaayyyyy...

aku suke sangat citer ni N novel ni...aku rasa watak indah harlina dekat ngan aku..selengge , banyak cakap dier, poyo, semua ada kat aku..bukan angkat bakul sendiri...tp aku rasa la...klo korang rasa x, mungkin tak la kot..hahhahahha..ala sape nak puji aku, kalo tak diri sendiri..tunggu org puji, mmg tidak la..hahahhahahha...


yang penting, nak tengok minggu ni, sebab minggu ni dah start baik2 N rapat2 N mula cinta berputik gitooo tau.....


yeeaayyyy nak tgk balik ni..tak dapat tgk, alamat mmg tgk kat daily motion la gamaknya...

10 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Nak beli jugak lah novel ni. Haritu beli gak novel Ariana rose. Tapi tak baca lagi...haha..

fazilzura berkata...

best nye dpt bc novel ..
aku xleh pgg novel , kang hape pun xjadi .. syok ngadap

Nurzakiah Hanum berkata...

salam isnin

Cik Jue berkata...

akhirnya....
bila nak beli jugak nie...

mama tisya berkata...

tk tgk pn cite ni sbb plakon tk brp minat

Falsya berkata...

Alaaaaa..nak jugakkkk..cite kat tv dh jarang tgkkkk..huwaaaa..

Nad MamaZN berkata...

suka si amar tu...!

Mimi Azirah berkata...

Memg suke citer nih....skit jiwa bile tgk mak tiri n kak tiri die tuh...kemain jhttt

dalila berkata...

pinjammmm!!!
hakhakhak..aku pun dh terpengaruh ngan citer tu wehh..xpenah missed lagi..hihuuu..

Ibu Lala berkata...

Br tgk 2 episod. Geram je kt wati dgn mak dia tu. Jahat.