Yang DiSaYAngi

Jumaat, 6 Jun 2014

Cik Anon Tahu Pasal Aku


Korang egat tak akan ceraita di sebalik interview yang aku attend untuk program pertukaran belia malaysia-korea 2014 tu....tetibe la kan aku dapat satu komen dari cik anon ni...



korang tgk...adoi macam mana ada yang tahu ni..hhahahha...takkan ada yg bercerita kat tempat interview tu pasai aku..hahhaha..padahal tertutup kot pintu kat bilik panel aku./ooooo..malu sat jemah kat sini..i is pemalew tau..sila percaya..hahhaha//mmg kena lempang kalo yg membaca ni kan...suraya pemalew...kikikikiki..sangat la kan...

adakah si anon ni antara salah seorang yg di interview dengan aku hari tu..entah...

yang aku tahu, interview ni mmg pengalaman buat aku....

6 ulasan:

::NureeN:: berkata...

kihkihkihhh....
yer ke pemalu

Nad MamaZN berkata...

dah jadi buah mulut la ni kiranya.. glemer uols hehehe.. takpe, maknanya mendapat perhatian gak la dan penemuduga pun senang nak kenal sue yg mana 1. ooo yg menari zapin tu..! ;)

Ema Johari berkata...

jeng-jeng... femeslah sue masa interview tu kan.

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. lawak ah buat post siap.. kita sama intebiu aritu la.. u may not know me.. but i remember u.. coz u r among those yg intebiu mula-mula.. papepon.. wish u luck!! ^^,

Falsya berkata...

Pemalu la sgttttt jemah nie....ahahah

QasehnyaRania berkata...

ni dia dh komen lagi. hihi..
smga berjaya.kalau dpt gtau le.. tumpang gembira :)