Yang DiSaYAngi

Jumaat, 6 Jun 2014

Geng Gosip datang bertandang


Alhamdulillah ada jugak BE datang bertandang kat teratak sedang2 suam2 kuku aku ni...



bukan mudah BE ni nak bertandang buat majlis keramaian kat teratak aku ni haa...siap bawak geng lagi tau....meh la ramai2 BE2 sekalian...jemah ok, jemah lagi suke tau..meriah kan....

alhamdulillah jugak...tahun ni nampak meriah sikit teratak jemah ni...sebab BE rajin datang ketuk pintu nak gosip2 ngan jemah ni..hahhhahahahha...macam kengkawan lak si BE ni kan...
yaloo kawan buat duit..alhamdulillah..semua tu rezeki kan...



Alhamdulillah dalam tiga bulan aku dapat cek dari nuffnang bulan feb aritu....aku dah dapat banyak ni...aku tak mengesah pon sebenarnya berapa amuan yang akan aku dapat sehingga kini..walaupun aku tahu, ini amaun yang sedikit bagi org lain, tapi bagi aku, ni cukup dah menggembirakan aku...aku selama jadi blogger hampir 4 tahun ni..aku baru pertama kali dapat cek dari nuffnang...3 tahun lebey wei aku kumpul..baru dapat RM83.17..alhamdulillah...so bila dalam masa 3 bulan aku dapat banyak ni, dengan BE rajin la datang bawak geng gosip ke teratak aku ni, mana aku tak sendiri tak percaya yang aku akan dapat banyak ni dalam masa 3 bulan kan....suke2...alhamdulillah ni semua rezeki dari Allah SWT...aku terima seadanya dan bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang ni.... 



7 ulasan:

fazilzura berkata...

wah2 masyukkk

Masya berkata...

meriah² bila ada BE ni mcm semangat sikit nak update ... hihihihi

Nurzakiah Hanum berkata...

tahniah2

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah
seronoknya banyak be! :)

Falsya berkata...

Phewitttttt..

Fiza Rahman berkata...

ALhamdulillah...rezeki.

dalila berkata...

wahh..hebat..congrats sue.. ;)))