Yang DiSaYAngi

Isnin, 9 Jun 2014

Happy Anniversary - 07.06.2009 - 07.06.2014


Happy Anniversary buat en asbeen....dah 5 tahun kiter bersama kan...suke duka tempuh bersama..alhamdulillah, sepanjang 5 tahun ni jugak la kiter tetap each other kan...sujud syukur padamu ya allah kerana kurniakan suami yang aku sendiri tak sangka di sebaik2 umat mu ya allah...

baru 5 tahun, dah lepas fasa pertama dalam alam perkahwinan...moga kiter di kurnia rezeki yang allah beri..tak kire la dari segi apa pon rezekinya pon...alhamdulillah....

ke mana kami celebrate ye...tak kemana pon...celebrate kat kenduri kawen org je..ahahhahah..kumpul goodie bag...hahahhahahah....


p/s : moga menjadi suami dan abah yang terbaik buat kami yee

13 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tahniah dan selamat ulangtahun

Ayu sukatiakula berkata...

happy 5th anniversary
moga berkekalan kasih sayang hingga ke syurga

nor azerin berkata...

happy 5th anniversary...dah lepas pasa pertama

mama tisya berkata...

happy 5th anniversary sue & akob...kemain nk menari ke tu...hehe

Falsya berkata...

Happy ani sue n akob yg kelima..:)

Nad MamaZN berkata...

tahniah...hepi annibersary ;)

eB berkata...

cantiknya gmbr kawen sue... kalo eB... hu3

msredcheesecake berkata...

Epi enibeseri sis.... ssmuga sentiasa dlm rahmat Allah

Cik Jue berkata...

tahniah moga kekal bahagia selamanya

Fiza Rahman berkata...

Happy anniversary to both of you. Smoga kekal bahagia till jannah ☺

eima berkata...

aku rasa yang dulu hang letak gambar hang dokong akob kan .. hihih


hepi aniberseri sue & akob ..semoga bahagia sampai syurga

Mimi Azirah berkata...

Happy anniversary sue

dalila berkata...

tahniah sue..
semoga bahagia sentiasa jd milik korg.. ;))