Yang DiSaYAngi

Selasa, 10 Jun 2014

kawan2 mak...


Ahad lepas aku ada attend kenduri kawan mak aku..merangkap..boss lama aku jugak...kire aku ni dorang kenai, N dorang pon aku kenai...

so aku berdua ngan syawal, izz en asbeen jaga, malas nak angkat..sebab dier tidoq kan...
so sampai sana..punya la ramai kengkawan mak aku..pastu siap cakap ngan aku..
"ko G makan dulu..mak nak jumpe kawan..."

aikkk halau nampak...aku pon cakap ngan syawal..
"syawal jom kiter makan..jgn tunggu maktok...maktok tu kalo jumpe kawan kan, tak ingat nak makan dah,. terus kenyang..."

settle makan...aku mencari..punya la ramai kengkawan yang sama2 keje ngan dier dulu...dah 20 tahun ke 30 tahun tak jumpe antara satu sama lain..


haa..ni antara sebahagian yang ada petang tu...

yang india tu..tak salah aku namanya aunty pal...aku mmg perasan ngan muka dier...aku tanya ngan mak aku, rupanya aunty pal ni, pelari pecut kebangsaan seangkatan ngan mak aku..padan la aku macam kenai..sebab dulu kecik2 aku rajin ikut mak aku ke sana ke sini...aku pon tak tau nape mak aku selaloo bawak aku je..entah....tak da jawapan kat situ....

yang pakcik pakai baju merah tu pon aku kenai...

kebanyakkan kawan2 mak aku..semua kenai aku..



ni pulok laki bini ni, kawan mak aku jugak..anak dorang ni pon kawan ngan aku jugak..masuk keje sekali ngan aku....mmg kawan baik ngan aku...bini member aku ni pon baik ngan aku jugak......



ni antara goodie yang dapat...

5 ulasan:

Kisah Si Dairy berkata...

seronoknya..

eima berkata...

aku rasa ko jemah kot ..sbb tu die bw ko mak ko tau ko bleh hidup sendri klu mak tgh bz hihihi

Mimi Azirah berkata...

Cantiknya goodies tuh...

dalila berkata...

doorgift dpt ape tu??gula2 kapas ngan cakar ayam ye?xpenah lg tgk org bg..mcm2 dh skang ni..

IntaNBerliaN berkata...

door gift yg gambar atas tu apa ek...