Yang DiSaYAngi

Khamis, 12 Jun 2014

Ke mana Sahaja OoOoMen


Sesejak ada "oomen" ni kan...
ke mana sahaj nak "oomen" ni tau..nak G makan kat luar pon "oomen"..nak tidoq pon "oomen"..kalo tau "oomen" dier kat luar  bilik...sanggup tu minta en asbeen bukak pintu nak amik "oomen" je semata kan...hahahhah...

Khamis lepas, en asbeen tak da main futsal..aku ni nak tgk KTAR pon tak senang tau..si syawal ni nak membuang...pastu sebok la dier dalam bilik air dok tgk adik dier dok main "oomen" dier..marah2 menangis2 dier...hahahhahah...last dier nak kuar..aku tak bagi la...last2 aku amik "oomen" tu letak depan pintu bilik air...marah jugak...rupanya nak berdirikan "oomen" tu..mmmm....

last2 aku kata...
"nak amik..ni "oomen" berdiri tgk syawal berak..padan muka.."

hahahhahaha..baru diam dier...

elok pulok "oomen" tgk dier membuang....dier pulok pertama kali membuang dalam bowl..baguih gak penangan "oomen: ni kan...

aritu adik dier buat main, tercabut satu tangan "oomen" ni...mengamok syawal...G belesah adik dier..adik pon poyo..meraung macam hebat sangat je kena belasahkan..padahal nak minta di pujuk tu...kasi kiss kat dier...yg penting abg dier kena kiss...baru diam, gelak2 balik..adoiii..propa lebey kan....

1 ulasan:

LYAfrina berkata...

kalo dah ank lelaki,, mmg xlepas la superhero ni