Yang DiSaYAngi

Rabu, 18 Jun 2014

Koir kali kedua untuk perhimpunan bulanan KPM 2014


Salam rabu kengkawan....
ada yang tak sihat..join la ngan aku yee...aku ni tekak dah tak sakit dah...nasib ada "friend" i yang membantu tau...ni dari semalam asik bersin...pagi ni dah sok sek...sok sek dah...adoii...i nak nyanyi la uolls...wahh perasan ko kan jemah..klo muka nak perasan abis..kasi kat ko la jemah...naik duduk dalam bakul angkat sendiri..hahahhahahha....

last week lagi dapat memo dari pihak pengurusan berkaitan koir ni kan....
sempena perhimpunan bulanan kan...

haaa,...tu la "friend" i yang warna kuning tu..mmg membantu sungguh..asal aku rasa tekak ni perit je, aku terus amik sebiji kat dier..mmg berkesan untuk aku..tq "friend"...

yang best koir ni training start esok sampai 30 jun 2014 ni...yang best 30 jun 2014 tu dah start pose..mmm...elok la time tu kompom rehersal kan..sebab esoknya 01.07.2014 dah start perform ko depan KSU (TAN SRI DATUK DR MADINAH BINTI MOHAMED)...

the best part..sebelom ni nyanyi 2 lagu....elok la time tak pose nyanyi dua lagu je...ni pose pulok..kena nyanyi sampai lima lagu..mak aiiii... 3 sebelom start majlis N 2 lepas majlis..mmmm...dugaan di bulan puasa..tp takpe...sebab minat kan...moga2 jgn la tekak ni kering kan..kalo bukan bulan pose ni..mmg lepas perform ni, mmg botol air yang di cari ni...hahhahahha...tak pe...insyallah boleh kan....

tapi ada la 2,3 hari training tanpa cikgu koir, sebab cikgu ada tuntutan kerja yang tak dapat di elakkan...

p/s : moga semua berjalan lancar/....

6 ulasan:

Ayu azmir berkata...

Oooo. Friend itu... ingat sesape td.. selamat berkoir... semoga dipermudahkan segalanya...

Nurzakiah Hanum berkata...

aktifnya dia

Cho Zila berkata...

oooit semangat betoi.. akakpun nak cakap cam anum.. aktif betoiler...

lieyalatif berkata...

bagus ko sue...aktif...sukan ko join, koir ko join.... kalo ade undian utk jadikan ko ketua kampugn kat situ mmg aku undi ko byk2 heheheehehe.....

dalila berkata...

ok la sue..aktif ko..aku ni hape pun tade..malam sebelum tu kene minum air bebyk la..nnt sakit tekak pulak..esoknye xleh nk minum..

Mimi Azirah berkata...

kompom sore sue sedap kan tuh yg join koir