Yang DiSaYAngi

Selasa, 3 Jun 2014

Mak Kutuppy OoOOOo Mak Kutuppy


Ahad yang lepas...aku ke rumah sorang blogger yang aku rasa agak rapat dengan aku walaupun baru 2X bertentang mata gitooo...
 
seperti yang di janjikan....tiramisu untuk org jauh nun di sungai buloh sana...jarang2 aku ni nak jalan jauh tau...paling jauh pon KL sana je..al maklum la...laki aku ni  bukan suke sangat jalan jauh2 ni...
 
 

jom kiter teruskan misi perjalanan kiter ye my hero...si abah tu kecik tu...udah macam robot...beg tu lagi beso dari tuan haaa...
sebenarnya up gamba ni sebab nak tunjuk kat korang keakraban mereka di kala ini...jalan seiring, berpegangan tangan gitoo..Nampak mesra...tp mereka ni pantang bertemu..ada je jeritan N masalah yg jadi kat dorang...sampai ibu dah naik hijau tgk dorang ni...bila masa dorang tak bergaduh N sakat antara satu sama lain...sama ada..memasing tidoq...atau si abang tidoq...adik keseorangan...tp time tu la dier mula buat projek..kaco abg dier pulok..adoiii tepuk dahi..sama jugak ngan si abg...bila si adik diam...bukan riuh la dier sakat adik dier...mmmm...
 
korang rasa rumah siapa aku g...
 
korang rasa korang kenai bebudak ni...???????
sepesen kan...sama la ngan umi dorang..tak yah main teka2 la aku G umah sape kan...
umah siapa lagi...umah
CHA @ BLOG HIJAU tu...sape tak kenai umi kepada trio yg selaloo bersama...trio yg selalooo sedondon ni kan....

ko tgk...si izz buat macam umah sendiri Nampak...kikikikiki...
time ni si mek ni rajin pulok masak tok aku..katanya best makan reramai...mmm...ramai la sangat mek....hahhahhaha...riuh rendah di buat anak2 aku ada lagi kan...hahahah malu aku kejap ngan mek cha ni..

haaa..sebagai blogger kena ada bukti kan..ni la bukti keberadaan aku di sana....sama tak kami..
alahai si syawal tu kalo dapat ipad..mmmm..maaf tu auni punyer..bukan awak punyer yee syawal...pinjam sajork...nasib kamoo dapat kawan macam auni baik je nak bagi pinjam...kalo mmg tak la kamoo merasa syawal..hahahhahahha....
 

si adli yg mmg ramah tamah....aku siap ajak dier balik...dier boleh kata ok..nak ikut...bababhahhahahahha...adoii...siap minta ngan en asbeen ni..
"acik nak air itam????"
 
puas la aku dok PK..apa benda la air itam...air the rupanya./..ahhahaha...dan2 la laki aku pon terjebak sebut air itambila sampai umah...adoiiii...pengaruh sungguh....
ko tgk kami buat macamumah sendiri kan..hahhahahha

ni si arrizqi yg asik nak kepit sama umi dier..geram lak rasa..yg best..kat sini...aku geng cha...auni sama syawal...arrizqi sama izz...N adli..hahhahahha..dier sudah ada geng..sama en asbeen..percayala..asik menyendeng ngan en asbeen je tau...asiknak berborak..bercakap..macam2 Tanya...
 
tujuan aku ke sana....mmmmm..hanya satu//...

tadaaa...sebab mek ni la aku terjebak dek Tupperware ni,.,...nasib jugak main kutu haa...hahahhaha...sekali aku rambang mata tgk kaler banyak sangat..geram lak..sampai tak tau nak pilih mana..last2 aku minta cha pilihkan...
 
aku nak salahkan cha..ni punca dier..aku terjebak..hahhahahhah

Nampak hasil berkutu hahhahah...banyak kan..N jugak hasil pilihan si mek tu...kalo aku mau amik semua..giler tamak...

ehhh ada pulok si kenit ni tau....sebok kan....
 
TQ cha jemput aku sekeluarga ke rumah ko...map selerakkan umah ko..egat nak tolong kemas...tp lupa...dah naik kete baru egat..hahahhah..maap cha...
e


5 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

haha..! best tu together gather :)
ramai kawan syawal n izz

Mama Idlan Irsyad berkata...

wah, sue pun dh terjebak dgn tupperware...hehe..

Rizziela berkata...

syoknya dapat together2 kan

IntaNBerliaN berkata...

tiramisu tu blh pos x? nmpak sedap pulok.. hahah

ch@ berkata...

tq mek sudi dtg rmh aku.
best sgt2, nnt dtg lg tau, kalau bosan2.