Yang DiSaYAngi

Rabu, 11 Jun 2014

Miss J Alexander Versi Indon


sape yang nak belajar catwalk...atau berangan nak jadi supermodel...tak perlu G jejauh USA sana, cari miss J ALEXANDER tu....ni haa....akak cleaner kat opis aku boleh ajarkan...hahhahahha....dari kejauhan aku tgk dier jalan dari alamanda sampai la ke cafe KKM ni...nampak dier junjungnya barang belian dier kat aeon big tu gitoo je,...muka steady...gosip sana sini kan...hahahhahahha....

kalo aku..mmg separuh jalan je la....mmg berterabur semua barang2 aku kat situ..hahahhahahah....



cantikkan kaki miss J ni kan....BFF Tyra banks...ANTM tu.....

10 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

ermmmmmmmmmm

eima berkata...

pesal kerandut mis j tu cam leper je ..hihihihi

Nad MamaZN berkata...

hhahha..! takyah p us jauh2 sana nun...acik cleaner ni pun dh bleh bukak kelas modeeling ehhehe

lieyalatif berkata...

hahahaah ko ni kan sue! bahaye!!! laju jekkk..sempat ko snap yeak...adoi lawak aku tau tak...

eh tapi mmg, bangsa2 dieorg mmg pandai balance barang atas paler....jgn kata tyra bank, miss universe 2014 pun leh meroyan tgk hahaahahhaah

Ema Johari berkata...

sempat lagi snap gambar akak indon tu sue yer.... memang kalahlah model antarabangsa ni

::NureeN:: berkata...

klau nureen cmfrm dh jatuh berterabur hahhaaa

Mimi Azirah berkata...

Adehhh smpat snap pic org tuh junjung brg kt kpla...miss J??miss J la sgt...ke mr J...hahaha

IntaNBerliaN berkata...

kalau saya awal2 lg dah jatuh.. hihi

eB berkata...

oppsssss.... Miss J...

DrCat berkata...

Dah lama x tgk antm huhu skrg amik astro versi budget sebab masa amik versi lama (yg ada starworld, discovery semua tu),astro asyik naikkan bill je.nyampah.