Yang DiSaYAngi

Jumaat, 27 Jun 2014

NUFFNANG oh NUFFNANG... #cantikkamookan




Hari ramai nampak update new theme nuffnang ni kan...nampak kemas, teratur N senang di baca...tak semak tu yang penting....

tapi apa pon TQ nuffnang sebab masih setia bertandang N jemah2 ngan aku yg selengge kat rumah aku ni ye...nanti ajak reramai lagi kengkawan ko datang bertandang lelama kat rumah aku ni tau...kiter gosip sesama yee....

alhamdulillah nampak ada 4 ads yang ngah on going tu....alhamdulillah.... librease aritu pon lama bertandnag siap bawak beg tidoq umah aku ni ha...hahahahhahah...

ads2 kat nuffnang ni dah macam kawan aku pulok aku buat..hahhahahahha.....


TQ NUFFNANG ye...sesejak ni nampak la nuffnang ni bermurah hati sungguh....org kata..tangan yang memberi lagi buguih dari tangan yang menerima...idak ke gitoo kan....


p/s : nak G training koir...adoii...koir di tunda ke tengah bulan pose,.....adoi....mmg kering la tekak, training bulan pose ni....dugaan tu..alhamdulillah

13 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

rezeki

Fiza Rahman berkata...

Perghhhh...berderet tu.

Falsya berkata...

Yeayyyy!!.sama la jemah..iklan duk menari2 tuh..byk lak tuh kawannye..hehe

dalila berkata...

wahh..byk tu..
rejeki..rejeki..
tahniah su ;)

eB berkata...

wahhhhhhhhhhhhhh... terlopong eB :)

Mama Idlan Irsyad berkata...

tahniah sue..blhla cash out bln ni..hehe...

mekchu berkata...

a ahh murah hati sgt nn ni skang.. berderet2 dia masuk kan... harap2 lama... jgn kejap aku pooook kang

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah rezki :)

mama tisya berkata...

wah byk tgh on going tu...tahniah

fieda berkata...

wah..wah..wah..masyukk ni

IntaNBerliaN berkata...

tahniah.. rezeki tu

Eca Dwinky Asha berkata...

tu dia banyak berjoget kak oiii...ne yg xsuka..bagi seketul kat eca.nak dy berjemah2 kat sana lak :P

Mimi Azirah berkata...

nuffnang baru mesra alam sket kan