Yang DiSaYAngi

Selasa, 3 Jun 2014

Port baru izz





ini budak yang tak reti la nak duduk diam dalam kete tau...ada je keje dier..masuk kete je, tu la port dier kan...tak da lain dah......cukup suke duduk situ....pastu buat2 main gelongsor kan...kikikik...nasib jugak la ibu dier ada bantu dier kan..kang kena abah dier brek..naya ke depan jugak jatuh adik tecik ni kan..kikikiki...


korang tgk..suke kan dier kat port situ..,

macam2 la kamoo ni dik..ada je akal kamoo kat situ kan..kikikiki...
siap boleh buat tidoq dier kat situ....

7 ulasan:

Iela Fazielah berkata...

aduhai..badan dah la kecik..dok situ mmg la muat...just tgk bebaik...takut jatuh bila time brek emergency je.... budak2 sedang membesar..mmg byk akal

Rizziela berkata...

punyalah luas kereta..kat situ gak dia nak duduk kan...comel ajer

eima berkata...

jgn patah sudah pelapik belakang tu .... hehehe
seb baik la bdn kecik saja

Falsya berkata...

baekkkk punye tmpt izz..ahaha

Nad MamaZN berkata...

ya Allah, muat plak budak ni haha! comey!

Cik Jue berkata...

wah..baik punye port

IntaNBerliaN berkata...

ololooo nasibla badan tu kecik molek... elok plak duk situ.. heheh