Yang DiSaYAngi

Jumaat, 13 Jun 2014

SURAYA BZ..KORANG PERCAYA TAK

Salam Jumaat kengkawan...

Dari semalam membawa ke hari ni mmg BZ giloo...sempat bukak, tapi tak sempat nak up date N BW korang..sowi ye...windu...gilo jemah tak windu korang kan....

insyallah next week jemah terjah korang yee....

jangan risau, jemah sentiasa egat kat korang...korang egat jemah tak, mana la tau, tak muncul tiba..hahahhahah..sangat..poyo kan kawan korang yg sowang ni...hahahahhah...

dah la...nak rehat N nak sambung my taskforce tak abis2 ni...kena siap by this week jugak..monday tahu settlekan....

8 ulasan:

:: Cik Viva :: berkata...

Hi...mintak address boleh? =)

Falsya berkata...

samo leee jemah oiii..bizi gak niehhh...;(

Nurzakiah Hanum berkata...

bz day

eB berkata...

eB baru nak lengang skit pulak. he3

Nad MamaZN berkata...

settlekan apa yg patut.. kitorg still tggu new update dr mu :)

tenku butang berkata...

he2.. percayaa

LYAfrina berkata...

hihi..utamakan kerja dulu sue ;-)

Mimi Azirah berkata...

mie pcya sue bz