Yang DiSaYAngi

Selasa, 24 Jun 2014

Suraya Masih Makan Banyak

Salam Kengkawan...
semalam agak BZ dengan koir bagai..mmg tak sempat nak BW korang...mmmm...susah jugak ni..windu ngan korang..nak baca sana sini kan...
takpe...untuk tatapan korang yg rasa nak membaca, baca la ye..klo tak....i is tak kisah..hahhahaha....

jumaat lepas ada bacaan yassin perdana kat opis ni..mmg memasin pot luck la antara2 unit kan....
unit aku juz mee goreng sama kole kacang N talam cendol by rubih maktok syawal dan izz....

so apa yang aku dapat makan lepas baca yassin tu...
ni dia..banyak tak..ni semua suraya punya ...1st round ..hahahahha..lepas tu aku makan lagi untuk 2nd round pulok....

macam2 kan...banyak..mmg ketat perut..alhamdulillah kenyang, saving duit...

korang rasa dier ni gemok mok mok bam bam tak...mmmmm..yang nampak hanya en asbeen sajork..hhahahahhah...ni la suraya selengge...lepas makan, sejam lepas tu membuang...cer la simpan sikit...payah la korang nak membawa minah ni makan tempat mahal..rugi..hahahahha....last2 buang..hahahhah.....


6 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

sue ni kuat makan pon badan maintain jer..takde la gemok mana..untung jugak tu..

Hanie(SHMA) berkata...

sue...ko ni kuat makan. tapi badan maintain kurus je.syok la

Hanie(SHMA) berkata...

sue...ko ni kuat makan. tapi badan maintain kurus je.syok la

Nad MamaZN berkata...

mmg serius byk mkn
lupa plak, masa kat kfc tu mkn byk gak x? hehe

Falsya berkata...

Jemah mmg saje je nak bg i jelessss lewww tewwww..makan byk tp bdn maintain..aiii is cannot la like that..kompom bdn naik..huahuahua

IntaNBerliaN berkata...

bagus jnis suka mmbuANG NI... DR SAYA NI HA... 2 3 ARI BARU NAK MEMBUANG... HAIH