Yang DiSaYAngi

Selasa, 17 Jun 2014

Syawal with New Hair


Salam selasa...arini macam tak da mood nak update, macam tak mood nak bercakap segala bagai..tak mood nak jemah, nak kepochi bagai....mmmm..masalah ni selagi tak selesai...runsing aku...dalam masalah tak settle ni la datang la pulok kesihatan yang tak mengizinkan....dugaan buat aku..tak pe la..selagi boleh aku tempuh..insyallah aku cuba...

ok arini mau citer kisah syawal....

dari last week lagi aku dah bising ngan en asbeen, rambut syawal dah panjang...sejak membesar ni cepat sangat rambut dier panjang kan..aku ni mula la rimas tgk muka syawal, panjang je rambut tu haaa..selebet lak aku rasa anak aku ni...aku tak tau nape, aku suke anak2 aku kemas je bila tgk kan..sedap mata memandang...

sampai umah petang semalam aku bising lagi, bila nak G gunting rambut...tetibe aku dok syiok kemas rumah, angkat kain, basuh baju, kemas beg2 sekolah syawal N izz, dengan baju N tudung keje pon tak bukak lagi...tgh rajin, malas kang..naya aku....sekali aku tgk en asbeen N syawal dah berkurung dalam bilik..aku nampak izz je kat ruang tamu tgk tv..aku pon masuk bilik..mmmm...rupanya syawal N en asbeen ngah syiok potong rambut syawal...nasib baik syawal behave je potong rambut tu...jangan ada adik dier..mmg tak mejadi rambut syawal ni...

siap2 mandi je terus syawal datang dapur...
"ibu dah siap..."

yeeaayyyy syawal wit new hair...made by en asbeen....


gamba syawal di pagi hari..sebok nak bergamba nak cium ibu tau...

tp ibu suke rambut kamoo syawal, nampak smart jee

7 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

cutenya

LYAfrina berkata...

Fuhh

Smart r rmbut abg syawal
Dah mcm hazam nmpak

Zee Suhaini berkata...

hensem..nampak lagi kemas n stylo..

Nad MamaZN berkata...

hensem la cam awal ashaari hehe..

gws!
moga dipermudahkan segala urusan

Myra Jay berkata...

Alahai suwit betul Syawal ni :)

dalila berkata...

alahai..manjanya ngan ibu..
danish pun br potong rambut..musim panas..xleh nk bg pjg..bdk2 tau la..

Mimi Azirah berkata...

encem abg syawal..nk ngorat leh??