Yang DiSaYAngi

Rabu, 9 Julai 2014

Buat buat kuih

Arini mmg hari bercerita pasai syawal erk..hahahhaah...

ye la kan...itu kanak2 kan bikin ibu ider geram je ngan dier tau..hahahhaha..ada je cerita tentang dier...

ni tak salah aku cerita minggu lepas B4 maktok dier balik kampong...
pagi sebelom G taska tu mmg maktok dier BZ buat kuih untuk org yg tempah kan...

sekali datang la si syawal ni menyebok..adik ider menyebok gak, menyebok makan inti karipap maktok dier..hahhhah...

mula la tangan tu gatai nak kaco maktok kan...hahahhaa...
ni la hasil bila syawal pon ikut apa yang maktok buat

haa..nampak kecik comey tu..hahahhahahha....

boleh la syawal jual kuih ye lepas ni....





13 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

macam sedap je

Zee Suhaini berkata...

pandai la tu sue..boleh buat mini punya saiz..hahaha..kelim jer tadek..

Anis berkata...

pandainya buat kelim tu..kita ni tangan tak berseni..:))

lieyalatif berkata...

hahaahahh comel coet jek karipap syawal...rupe dah ade dah tu....

cantik jek mak sue kelim karipap...mcm2 mak lieya pun pandai...tapi anak die nie pandai makan je kahkahkahkah

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Kreatif jugak syawal tu Suraya... jangan ko dera sudah syawal tu jaja kuih keliling kampung suraya hahahah :D

eima berkata...

ok la tu ade rupa..ank2 abistepung digentel buat main....ular la...gajah la...ingat plastersin ke

Falsya berkata...

Hahahahah..comel jerrrkkkk..leh la wat karipap utk qisya..;)

Chekgu Azrine berkata...

cantik dan kemas la sis buat..
akk tak pandai sangt mengelim karipap

Nad MamaZN berkata...

pandai syawal ;)

LYAfrina berkata...

hih.. ada bkt syawal ni. nti tu bsr2 kn rajin tlg mk tok ye

fieda berkata...

pandainya dia buat

Mimi Azirah berkata...

pandainye syawal buat...boleh jual.karipap nih

Ibu Lala berkata...

X rajin nak buat karipap. Nak makan 3 ketui je. X berbaloi dgn penat. Bagus kalau anak anak nak makan.