Yang DiSaYAngi

Khamis, 24 Julai 2014

Jom Deco-Deco Raya


Arini nak cerita pasai deco2 raya..kat opis ni dah semangat dah deco2 raya..semua pakat semangat nak gantung sana, gantung sini kan..tak terlepas tempat aku pon..hahahahha

BZ memasing nak mendeco cantik2 kan rumah korang..aku mando..hahahhahah..tukang bagi aidea, tukang memanjat, tukang buat semak, tukang selengge kat situ..hahahhah...korang tgk la jap lagi..oppsss..tak ketinggalan tukang amik gambo..aku kan mamarazzi...

wahh...BZ kan korang....

ohhh pelita...ni hasil kerja aku yang tak semenggah ni..hahhahahhaha.....

haaa..yang direct tu semua aku buat....

ok workstation memasing dah ada pelita...jangan sebok2 nak minta kat aku lagi yee.....
aku ni tukang pegang kamera..aku la monopodnya..hahahhahah....
cantik lagi muka aku time ni...dah penat memanjat sana sini...

pastu sebok la deme nak tgk jugak muka dorang..tak cantik..nak lagi snap..adoii tangan aku dah krem la...


haaaa...pose deme sama...aku dah lain dah kat situ...
pon tak puas hati....eiiiii kecik beso2 je aku tgk deme2 ni tau...tau muka nak masuk blog la tu kan...jgn nak poyo sgt...blog aku ni..hahhahahhaha....

haaa....muka redha...baru deme kata..ok...gigil tangan aku jadi monopod...
ehhh..tetibe yang atas kerusi tu, bukan BZ buat keje..ko pantang kan kak..nampak kamera je terus selitkan....

tak abis kat situ....dier mula datang perangai senget dier...korang tgk la...

haaa...ko egat, ko cute jemah..hahhahahhah...ni dah datang dah selengge dier..dah mana dah ko amik kain ni kan....


haa...udah macam hantu pocong..maafkanlah kawan korang ni...dier sedar dier mmg senget...hahahahhahah...

suraya la yang menceriakan hari2 deme...hari2 aku siapa nak ceriakan..hahahahahh....kalo aku senyap..pakat bising deme ni tau..hahahhahha...

ni la suraya...hasilnya persiapan kami..nanti dah siap..aku upkan yee....


5 ulasan:

::NureeN:: berkata...

lawak la ko ni sue...
senget sungguh... hahhaaa
meriah opis nan deko2 semua, opis nureen sepi sbb nureen soran jer pompuan hahhaa

mekchu berkata...

tu asyik kacau org je laa... bukan nya nak nolong.. hahahaha...

Cho Zila berkata...

memang usaha keras memeriahkan suasana hari raya... memang bestler kengkawan cam gini...

eB berkata...

ha3... jemah nih mmg klakor tau ;p

Mimi Azirah berkata...

wah memg kretip metip la..cntik opis