Yang DiSaYAngi

Isnin, 21 Julai 2014

Khatam Quran

Salam 23 ramadhan...alhamdulillah masih berpuasa...

cerita jumaat lepas...alhamdulillah berakhir jua tadarus kat opis ni...so jumaat tu ada khatam quran...aku pon join sekali sebab join tadarus kan...

ni kawan susah tau nak senyum pandang kamera, seba dier mmg pemalu tau....

ni la antara yang join la..

kebanyakkannya semua seksyen aku..alhamdulillah berakhir jua...
tak abis sampai situ, malamnya berbuka besama kat opis dengan semua kakitangan N pegawai....


10 ulasan:

Rizziela berkata...

Syoknya office buat majlis mcm ni kan :D kami kat sini x merasa .. huhu

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

eima berkata...

alhamdulillah ... tahniah sue

eB berkata...

alhamdulillah, kitorang rabu nih... he3

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah...

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah...

dalila berkata...

alhamdulillah..selesai dah..opis aku pun wat jumaat lepas jgk..tp aku xjoin pun..

Mimi Azirah berkata...

opis mie bru je setel khatam al quran td

LYAfrina berkata...

alhmdulillah...
tahniah buat semua

adianiez AIDA berkata...

best nyer...
opis aida xde buat tadarus.
sebab kami pelanggan oriented.
so tak bleh tinggal kaunter :-)