Yang DiSaYAngi

Rabu, 2 Julai 2014

Majlis sebelum Ramadhan @ PICC

minggu lepas 25.06.2014 kami dah deal nak makan2 B4 ramadhan...alhamdulillah menjadi jugak...


di booking atas nama makcik poyo ni hhahhahahhahah....


haaa...muka tak sabar nak makan....korang rasa macam aku amik sendiri tak..mmg la aku amik..tapi guna tangan aku sebagai monopod ok...adoiii sengal sungguh deme ni...

tangan panjang katanya...mmmm..sangat la kan...


haaa...kasi belanja sikit.....

muka org kenyang dah abis makan...suke kan korang....aku jugak yang ada satu je gambo


12 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnya makan2

Ayu azmir berkata...

Seronok reramaikan... pasti puad hati makan macam ni

Gieyana berkata...

Bestnyer..meriah..:)

Nad MamaZN berkata...

bestnya makan reramai sblm puasa...
org panggil 'makan bantai' :P

Nad MamaZN berkata...

bestnya makan reramai..
klu kami, makan sehari sblm puasa camni panggil 'makan bantai' :)

Sidratul Muntaha berkata...

ladies and food, berpisah tiada
ahahha

eima berkata...

ai la ni dh tak dpt nk joint dh mkn2 camni dh .... ade tugas khas.... syok la dpt pi mkn2 ngan kwn2

::NureeN:: berkata...

dah ko jd camarewomen @ mamarazzi... cam no nak ado byk gambo hihiii..
yg pasti hapening sgt

Falsya berkata...

bestnye makan2..makan makan makan..ehhh, pose sya pose..kihkihkih

Mimi Azirah berkata...

adehhh sedapnye....

Ema Johari berkata...

ema baru kali pertama terjah PICC itupun kat luar jer...tak tahu kat dalam ada apa...ada restoran juga rupanya.

dalila berkata...

cc yahya pun ade..hihi..
aku xpenah pun pegi lg..kononnye jumaat last sebelum pose aritu nk mmkn la puas2 ngan bdk opis aku..last2 xmenjadi..