Yang DiSaYAngi

Isnin, 7 Julai 2014

Peel Anak2 Di Hujung Minggu

 Peel Anak2 di hujung minggu....weekend kan bulan posa ni mana nak berjalan mana pon, duduk rumah lagi syiok kan...tau2 keje dah siap kan...mmmm..

anak2 pon alhamdulillah jenis tak mengesah sangat kuar atau tak kan...kalo keluar pon duduk main tgk ikan kat lobi tu pon dah cukup memadai dah..tak pon G kedai, dah ok dah...

so bila anak2 di rumah kan..macam2 la dorang buat kan...

antaranya...
korang tgk la hasil kerja si syawal tu..mmmmm...otomen exercise di malam hari ni..kasi push up reramai...hahahhahahha...B4 tidoq ye semua otomen...

tuan awak malas nak buat ...dier suruh korang buat kan..hahhahahahha...bila dier buat gini, di panggilnya abah dier kat dalam bilik tu..siap cakap,...

"abah...tada....otomen...tido..."

banyak la otomen tidoq syawal..otomen tidoq gini haaa
haaa...gini...nampak penuh kasih sayang kan tidoq ngan otomen tu kan...bila dier jatuhkan otomen tu, boleh sedar lak pulok, lepas tu di angkatnya otomen tu balik..hahhahahha...tau2 je otomen jatuh katil kan...

tadi abag..ni adik...nampak, muka budak banyak akal...muka budak bila sel2 otak mula berhubung...gini la gamaknya...mmmmm...

macam2 hal..selaloo adik akan ikut abg...tp ni abg yg ikut adik tau...

ni la deme bila bosan duduk rumah, nak ajak ibu abah jalan, malas lak..M tu beso...lelagi time bulan puasa kan..hahahhahhahaha...tunggu la nanti kiter jenjalan yee....

4 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

macam2 gelagat

Nad MamaZN berkata...

mmg malas pun nak kluar umah kan..lagi bulab pose, panas lagi..

Fiza Rahman berkata...

Sayang betul sawal ngan otomen tu yerp ☺☺

Mimi Azirah berkata...

hahaha...x menahan otomen buat push up..nih leh masuk metro nih..