Yang DiSaYAngi

Jumaat, 11 Julai 2014

Sampul Duit Raya FROZEN & MINION

minggu lepas opismate aku ada tunjuk kat aku sampul duit raya ni..berkenan lak aku...
terus rembat dua..bukan nak memberi sangat pon sampul duit raya ni kat bebudak..lebey pada nak simpan...bukan mudah jumpe kan...nak jugak la simpan...insyallah akan memberi jua pada yang ingin menerima kan...
ni la dier..sampul duit raya FROZEN n MINION....excited syawal tau...

dalam satu paket ni ada 10pcs = RM6 ...beso sampulnya boleh masuk duit not RM100 tau....

cumil kan...
ni smeua penangan karton kan...sweet..
kalo ada yang nak membeli..kasi tau la...nanti aku bagitau sama opismate aku....
kalo postage tu..aku pos biasa la..kalo nak la kan...

12 ulasan:

nurfadilah suardi berkata...

Cantik sampul duit raya tu.Qistina suka, katanya "Mama mana aunty tu dapat?Dah raya ke?"

Nurzakiah Hanum berkata...

cutenya

mama tisya berkata...

mmg cantik yg elsa tu...sama mcm frame tisya kt candy buffet busday aritu

Falsya berkata...

somelnyeeeeeeee sampul rayaaaaaa...

msredcheesecake berkata...

nak jugak!!1

Kisah Si Dairy berkata...

cantik jugak sampul raya frozen nie..

Nad MamaZN berkata...

cantek sgt..
sbb unik ;)

Mimi Azirah berkata...

memg cntik sampul tuh...kuat betul penangan frozen n minion

ejulz berkata...

duit RM100? nak beraya kat rmh la raya ni..hehe.. blh dpt duit raya. hehe

Jemput Join Jika belum join.. "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz"

Ibu Lala berkata...

Beli kat mana tu. Cantik

eima berkata...

penangan frozen sampai kartun omputih pun samvut ry haha

dalila berkata...

cute..danish suke minnion..tp die xsuke betul frozen..boboi kot..ni dlm 1 paket ke su?thn lps aku bli upin ipin bkn maen suke bdk2 dpt..