Yang DiSaYAngi

Rabu, 2 Julai 2014

Tadarus Al-Quran 1435H

Salam Ramadhan ke-4 kengkawan...

adoi BZ sungguh la dari semalam, membawa ke hari ni....ni baru ada masa nak up sikit...
alhamdulillah di beri kesihatan yang baik untuk menjalani ibadah puasa kali ni...
semalam aku ada attend untuk kumpulan tadarus al-quran kat opis aku ni..tetiap tahun mmg ada..alhamdulillah aku join jugak la...
haaa...ni tafsir al-quran en asbeen...aku amik..kikikiki..siap cop nama aku tak menahan tu..hahhahahha....barang en asbeen, barang aku...barang aku..PK balik la, ada setengah boleh jadi barang dier...boleh jadi barang aku sajork..hahhahahha...



semangat ko nak G tadarus ni...
kasi belanja selfie sikit...

muka baik je kan..hahhahah..sangat..menghormati ramadhon...kikikiki...

PLzzzz jgn gosip yee....jom tadarus

ni antara yang hadir la....

alhamdulillah dah 2 tahun aku join...tahun lepas aku tajoin, tahun sebelomnya, waktu aku pregnantkan izz, aku join,,..alhamdulillah.....





4 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

wow bagus nie

Hanie(SHMA) berkata...

bagus la kalo jabatan yg ramai orang mesti buat. masa hani kat SUK SELANGOR ada je tadarus setiap pagi. skrg ni jabatan yg x ramai x da sapa nk buat..baca sorang2 je la

Mimi Azirah berkata...

ofis mie pun tetiap thun buat

Ema Johari berkata...

Alhamdulillah, beruntung dapat tadarus ramai-ramai...kalaulah kat opis ema buat macam ni juga kan ada baiknya juga.