Yang DiSaYAngi

Jumaat, 11 Julai 2014

TQ datang berjemah ngan jemah



Salam 13 Ramadhan..
alhamdulillah di beri kesihatan yang baik untuk berpuasa sepanjang tahun ni...mana la tau rezeki kan aku puasa penuh lagi tahun ni...rongga je tahun lepas..tahun2 sebelom2 ni mmg penuh...mana la tau kan...tapi kalo dah ABC(allah bagi cuti) aku terima je..kikikikikikiki...

alhamdulillah tergerak hati nak tgk nuffnang semalam, tgk ada tak geng2 jemah datang bertandang kan....

alhamdulillah ada jugak meningkat naik amaunnya...biar sedikit, janji aku bangga boleh dapat banyak ni dalam masa yang singkatkan....

ada 5 ketoi BE berjemah kat dalam rumah aku ni...(aku salah taip pulok6 BE) hahahhahahha....
semua on going...

nanti reramai datang bertandang lagi ye...jemah mmg suke kalo ada yg datang bertandang kan...


p/s : alhamdulillah dengan rezeki yang di beri

8 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

waaa banyaknya sekali datang..
tahniah sue..bertambah rezeki hero berdua tu..

eima berkata...

tahniah la ....rezeki pas raya nanti cash out

mama tisya berkata...

wah byk tu jemah...tahniah...tklama lg leh cashout tp tgu ujung bln tau

Fiza Rahman berkata...

Tahniah. Berderet2 tu.

Ainim Suju berkata...

wah..banyaknya yang menari2 tu

Nad MamaZN berkata...

mahsyukkkk! berderet2! :)

amiey lee berkata...

wahh masyukkkkkk

Mimi Azirah berkata...

alhamdulillah tahniah