Yang DiSaYAngi

Rabu, 6 Ogos 2014

1 Syawal 1435H - aksi selfie yang sebenar



aku terjumpe pulok gambo gerak2 ni kat dalam google akaun aku...

kalo korang nak tau semua gamba2 yang aku amik, mmg semua guna HP aku tau...aku ni mana la ada kaera bagak bagai kan...kamera ni cukup berjasa la snap2 kan kenangan indah buat kami semua dari sejak aku memiliki HP ni tau....

so ni jadinya bila gamba2 ni bergabung jadi satu...udah macam2 gerak kan..ahhahahahhah/.....
ni bukan aku buat...aku tak tau camno..mmg auto kat HP aku ni....dalam album HP aku tak da pon...tak kalo aku amik gambo ni upload gamba terus ke google akaun, ni hasilnya kan..hahahhahah..macam2 aksi kan...

13 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Tersengih2 aku tgk gambar ni. Happy couple ☺☺

mama ka0ri berkata...

hahahahaha...lawak la gamba ni..
macam henpon kita jugak..tapi kdg2 dia auto..waktu mane dia jadi pon tatau..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Hahaha dah jadi macam animasi pulak suraya.. boleh bergerak2 gambar tu :)

Nad MamaZN berkata...

cun! i loike!

Mama Idlan Irsyad berkata...

hahaha.. comel2..

p.s: ja dh pindah semenyih sue...hehe.. blh jer nk dtg raya tp ja x pandai masak..hehe..kena bgtau awal2..

Hanie(SHMA) berkata...

hahahha. comel la plak buat mcm ni

eB berkata...

camano nak transfer gambor gerak2 tuh? eB pun ada... amek image url je ye? he3

Ayu Zan berkata...

Sweet la pulak.hehe

Zee Suhaini berkata...

memacam aksi ada..

Rizziela berkata...

cantik2

LYAfrina berkata...

suweet muweet sanggattt..
eyhhh... ok gak buat mcm ni...
nak wak camner ye.. hp ape guna?

Myra Jay berkata...

Tetap cantikk

Mimi Azirah berkata...

hahahaha memg gelak guling guling tgk pic nih gerak gerak