Yang DiSaYAngi

Rabu, 6 Ogos 2014

1 Syawal 1435H - Bila Suami Isteri Selfie

Tadi aku dah up gamba pagi raya bersama My little family kan....

jap lagi aku up gamba raya bersama family in law...
time ni sessi bersalaman dah settle N makan2 pon dah settle..nak siap2 gerak G umah tok en asbeen kat kota tinggi....MIL, SIL n FIL aku dah gerak dolu time ni....kire tinggal dalam umah tu biras aku ngah siap2 sama anak dier N adik en asbeen N anak2 sebok tgk kartoon....

tinggal suami isteri ni siap2 kan barang masuk dalam kete...
bila kerjaan si isteri ni dah siap...
di pegangnya tongkat sakti ni....

ni la jadinya...
abang...tgk sini la....
alooor buat BZ la tu....keje dah banyak siap la bang..meh sini....

haaa....susah sungguh la nak senyum en asbeen sowang ni tau....

eh...ada pulok tangan si tecik ni sebok nak dukung la tu...bosan tgk kartoon ngan abg dier..kaco ibu n abah selfie kan...dok diam kat sebelah....ibu n abah nak beraksi....hahahhahahha......

ok  ni izz amik gamba...

hahahhahah...caye ke...tak caye sangat la....hahahhahah..mau di gigit kamera tu.....kasi selfie la...
si tecik tu buat hal sendiri...sebab ibu n abah malas layan dier....

abang jom senget2 sikit....
aku je dolu selengge kat situ...jap en asbeen belom panas ni....

nampak belom lagi tu,....aku je...adoi..abang jom la kasi selfie like a crazy sikit ni...

haa...dier datang dah...ni baru my en asbeen kan....ikut je la apa yang biniik minta kan...nasib baik dier pon sama2 senget macam aku jugak kalo bab2 pose ni...dah kawan lama ngan si senget ni, dier pon sama senget kan...gahhahahahhahahha....

otomen syawal ni..hahahhahah...

ok aku suke pose ni..serius aku suke...yeaayyyy korang kalo nak gamba ngan aku kasi pose senget2 sikit ye...baru kawan ngan suraya senget ni...kikikikiki....
en asbeen lagi naik sheikh dari aku ni...

haa...udah mengangkang dah en asbeen tu..aku pon tak ketinggalan gak tu....

aloorr so sweet..memasing dah muncung...

last but not least....haaa....bukan takat aksi je...sekali mimik muka en asbeen kasi kan...ni binik kamoo sayang lebey ni..kikikikiki...

elok je kami settle selfie..alamak MIL, SIL n FIL patah balik sebab abg en asbeen balik nak bersalam2 ngan semua...sebab dier tahun ni raya kat sebelah wife dier.....

gamba bersama family in law..jap lagi yee...

korang rasa ni kawan korang ke....selengge tak..hahhahahahhahah


7 ulasan:

mama tisya berkata...

mula2 akob malu2..skali amik ko layan bini skali wat mcm2 gaya ye...

Falsya berkata...

Akob?....betul ke akob yg posing gitu?..akob ker?...wahahaha..

Cantik jemah pakai kaler biru..hehe

Mama Idlan Irsyad berkata...

haha.. caya la akob.. sama selengge dgn bini..hehe...

sapa ambik gambar tu?

Cik Aann berkata...

hahahahaha..dok gelak tengok gambar raya ni...

Nad MamaZN berkata...

hahahaha...!
akob sudah naik sheikh!
ni mmg akob yg lain dr yg lain ni haha

LYAfrina berkata...

kelakar..tp sweet sangattt

Mimi Azirah berkata...

memg sesuwai benor kamu berdua sue...adehh