Yang DiSaYAngi

Jumaat, 29 Ogos 2014

1 Zulkaedah 1433H - 1 Zulkaedah 1435H


Ada apa dengan Zulkaedah....tak ada apa untuk korang, tapi ada apa2 untuk aku...alhamdulillah 1 zulkaedah 1435H bersamaan 27ogos2014 aritu genap izz dani aqlan 2 tahun...tp dier bukan 2 tahun pada 27.08.2014 tu...dier genap 2 tahun pada 1zulkaedah 1435H...

asik ngat tarikh tahun masihi je kan...sesekali kiter egat la tarikh tahun hijrah pulokkan...



zulkaedah...

buat masa ni izz dani aqlan bukan seorang yang pendiam...abg dier nak berceloteh...dier pon nak jugak, tapi paham satu pon apa yang dier kata...tp mmg nampak la muka nak bercerita, nak mengadu bagai kan..kikikiki.....dengan muncung2 tu...tp tak tau la akan datang kan....


17.09.2012 bersamaan 1 zulkaedah 1435H

satu jam selepas bersalin 11.35am...
fresh from oven...hahahhaha...oven la sgt...kikikiki....

waktu ni tak da dapat nama lagi...baby...baby lagi panggil dier...esoknya baru dapat nama...nama tanggungjawab en asbeen...nikmat bersalinkan baby cumil ni...



selepas setahun.....hahahahhah....sebelah kiri tu, selepas dua jam punya gamba..nak celik bijik mata je tau...

itu selepa setahun....sama tak....

ni la dier sekarang..hahahhahah...muka banyak akal, bikin ibu hijau selaloo, muka asik la bikin akal setiasa bergerak, tak penah berenti...hahahhahahha...lincah pon dia...aktif pon dier, banyak bunyi pon dier...semua dier la..hahahhahah...dier bikin ibu dier ni anak dua, tapi serupa anak 10 tau..hahahahhahah...

dier banyak ikut ibu dier ni...selengge, senget, banyak bunyi, aktif, tak reti duduk diam, kuat merajuk, cenggeng, kuat makan, semua dia la....

selamat ulang tahun izz dani aqlan, moga menjadi anak yang baik....biar la di mata org lain kamoo ni lincah, tak bijak mana, tapi di mata ibu kamoo la paling cumil, bijak, yang penting bijak mendengar kata ibu bapa..itu yg penting, menjadi anak yang soleh itu yang penting...


balik ni kiter celebrate yee....

17.09.20114 lambat lagi, dua minggu lagi...kiter sambut tarikh hijrah dolu, lepas tu baru sambut tahun masihi, kot kalo ibu dah kureng petih, tak terasa sangat , sebab tahun hijrah dah sambut kan...kikikikikkik




2 ulasan:

dalila berkata...

hepi besday izz..moga menjadi ank yg soleh utk ibu & abah..in sha Allah sue..kata2 tu satu doa..doa ibu la paling mujarab..biar org xkenal ank kita..kita sndr tau ank kita cmna..

fazilzura berkata...

happy besday boboiboy izz.... semoga jd anak yg soleh and encem selaluuuu