Yang DiSaYAngi

Isnin, 11 Ogos 2014

4 Syawal 1435H - Jalan2 naik feri, Penang

Salam Syawal semua...

minggu lepas ujung2  tu aku agak slow nak BW atau up entry kan...ada yang perasan atau aku perasantan sendiri..hahahhahah....

ok la cerita jalan2 penang...mmg bila anak2 tak sihat ni, nak jalan ke sana ke sini pon, no in mood kan..tapi tetap di teruskan demua mereka yang nak berjalan kan...

perjalanan di teruskan ke
JERUK MADU PAK ALI...

aku ni bab jeruk2 lambat sikit...tp so far ok la...boleh la jugak di telan kan...tp idokla addict sgt kan...
kalo family in law aku mmg addict sungguh deme ni tau...berbungkus2 la membeli kan..tak kire SIL ke, BIL ke, MAL n FIL aku pon satu geng....beras biras pon sama naik gak kalo bab2 jeruk ni..aku je lambat sikit..hahahhahahhah
ni la kami..tak cukup lagi ni...kak long en asbeen tak balik tahun ni....beraya kat labuan....
nampak tak bila en asbeen tua nanti ikut sape...sama kan..ikikikikiki....

eh nampak aku je yang poyo lebeih golak beso kat situ..hahahhaha....

selfie time....
nasib jugak ada tongkat sakti tu kan....

kasi satu lagi....

haaa...ning dier....izz tgk je la pak ngah dier yg kuat selfie tu kan..hahhahhhahah....

perjalanan di teruskan ke butterworth..nak naik feri..biras aku yg sowang ni excited sebab tak penah naik feri lagi....

banjer sikit..gamba couple senget ni...lagi2 binik dier..hahhahahha....

budak buat hal...geram je aku tgk si tecik ni...time ni dah start tak sedap badan, seram sejuk je badan tu...tak sangak nak demam rupanya...

budak yang kuat selfie sekarang ni..monopod ni dier pegang sendiri ni...

haa...ni la kami....yang excited nak naik feri tu kan...izz ngan abah dier mengeroh kat belakang...

bila naik je kete atas feri...excitednya..mesti la izz..teruja ngan angin sepoi2 bahasa menampa muka dier...hahahhahahhah...

sampai ke batu feringhi kami tau...tau2 sampai jam 11pm kat umah arwah tuk en asbeen....

esoknya kami ke mana..jom nanti citer


2 ulasan:

Rizziela berkata...

Syoknya naik feri..kami x naik pun..cuma dapat merasa naik jambatakan ke2 aja ;D

Nad MamaZN berkata...

zakwan nayli mesti seronok dpt naik feri ni
deme ke penang pun tak penah hehehe