Yang DiSaYAngi

Selasa, 12 Ogos 2014

Cheongdam dong - alice = Park si Hoo

Salam Syawal..

korang ada baca entry sebelom ni aku kata still in dream..hahahahha...in dream la sgt...hahahhhaha...mood korea sudah mari....tapi bukan pasai pertukaran belia malaysia-korea tu...tu result dier aku tak mengharap sgt..mmg tak dapat pon..hahahhaha..insyallah tahun depan kiter cuba lagi yee...

ni al kisahnya aku tertengok kat channel 8 pasai citer cheongdan dong alice...
kire macam citer alice and wonderland la kan....

cheongdan dong tu nama tempat org2 kaya...macam kalo kiter kat sini...macam damansara heights, bukit antarabangsa..mana lagi..banyak kot kat KL ni..hahahhahah/...kire cheongdam dong tu macam kiter kat sini la...

aku bila tgk hero dier..terus lekat tau...aku mmg minat dier dari zaman aku sekolah lagi sampai membawa ke sekarang...
sampai buat wallpaper ko..hahahhahha...
park si hoo...lahir 3 april 1978...udah tua pon..hahahhaha...tp ni tua2 hensem...walaupun tau deme2 ni banyak plastik je lebey semua ni..hahahhahha....terus rasa macam lambat je citer kat TV..terus tgk online..hahahahhahah..tp kat TV still tgk...walaupun dah tau ending....smart kan dier....

en asbeen ye kan je..sebab dier tau kalo binik dier mula start suke korea..mmg tak leh buat apa...bab kata en asbeen...
"ala..takpe..kejap je tu...bukan dier nak kat awak pon..saya je nak kat awak..."

hahahhahahha...jahat tau..tak pe..saya pon nak kat awak je pon abg tecik uitttt....


ni la citer dier....heroin dier yg baju hijau tu....
yg baju purple tu ex dier yg jahat tu...yg sebelah tu designer...kire macam kalo kat sini..macam hatta dolmat la..hahahhahha...

this moment mmg aku suke...sweet sgt bila dier senyum...tersusun elok je barisan GG dier...hahahhahahaha.....

si jemah senget tu panggil park si hoo ni..si bibir merah..hahahhahahah....

kalo korang rasa au macam slow sikit IG n FB tu..sebab aku dok layan benda alah ni la..hahahhaha...tapi jgn pandang sebelah mata tau..aku layan semua ni, tanggungjawab sebagai seorang isteri N ibu aku buat tau..aku utamakan...kang korang kata...mengadap lebey..keje tak buat..hahahhahha///....

maaf kan lah kawan korang sowang ni..bila mood korean dah sampai..mmg meroyan gini la...hahahahhahah...aku bila ada mamat ni je....mula meroyan..dolu dah sekali..stop jap..hahahhahah....

ni kire drama series yg paling latest la mamat ni lepas lama menyepi, pasal ada kontroversi kan....ni kire comeback buat dier la....



6 ulasan:

amiey lee berkata...

adoiii betull punya minat ko ni jemahh oiii

Ayu azmir berkata...

saya pun tengok cerita ni...

Fiza Rahman berkata...

Macam best jer citer ni.

dalila berkata...

hansem gilosss..tp aku kureng sket citer korea..bkn xminat..xdann pun nk tgk..tp hero heroin sume cun2

Myra Jay berkata...

Huhuu, tak berapa kenal sebab tak berapa minat citer Korea :D

LYAfrina berkata...

Tu dia.... dh lma giler x layan korea ni..last layan citer apa ntah tajuk.. tp mmg best giler n sedihhhhh sgt