Yang DiSaYAngi

Khamis, 28 Ogos 2014

Exam...oh Exam

Salam Zulkaedah kengkawan...

dua hari aku tak bersiaran...haa..ko tak bersiaran..macam bajet retis la ko jemah...ahhahahaha..eh salah 3 hari dari isnin kan...al maklum la...isnin sebok ngan makan..makan...makan dan makan..hahahhah...
pastu selasa rabu tepu otak nak menjawab soklan yang dah sememangnya pening..adoii....

selasa aku amik exam untuk KPSL N27 ni..al maklum la...aku ni jawatan tak berapa nak tinggi....mampu amik ni je..kalo lulus..alhamdulillah...tunggu la ada rezeki boleh apply, boleh interview..mana tau dapat..bukan mudah kan...berulang jugak aku amik paper ni..asik la tak lulus..hahahhaha....
soklan dier...adoii..pening, putar belit dunia alam...kena baca banyak2 kali soklan tu, dengan cerita donggeng tak abis..hahhahahha.....


aku G exam ngan opismate aku..tp kami bawak pilot aku yg cumill tu..en asbeen aku la...sebab dier kena esok harinya dengan opismate aku ni...so kena tau mana dewan dier...walaupun tempat yang sama...tapi dewan yang berlainan...ye la UPM ni kan beso...aku kena kat pusat kebudayaan dan kesenian...dah kena pulok dewan tu ngan jiwa aku ni kan..seronok masuk kat pusat tu..best je....en asbeen ngan opismate aku kena kat dengan falkuti akademik..tak salah aku...eye kan je la...hahahhaha....

soklan aritu rasa boleh jawab....banyak jawapan yang aku jumpe..yang aku nak tu ada la....tp betoi ke tak..tak tau...hahahhahah....

paper B, alhamdulillah dah lulus 3 tahun lepas...hahahhaha...3 tahun ko...nak lulus satu paper..hahhahah..kali ni tinggal 2 paper ni, tak tau la lulus ke tak..insyallah la...

esoknya undang2 umum...mmmm...
kalo paper ni...mmg aku rasa satu je...

"sila jumpe lagi tahun hadapan..."


hahahhahaha...adoi...pening ngan jawapan, berbelit..tau la ayat buku kan..mmm..kena paham betoi2 kan..kalo tak, rugi tenaga tangan ko la menulis panjang lebor..sekali semua salah...hahahahha..aku dah kena dah tu....



so suraya...kalo lulus satu..alhamdulillah..kalo tak lulus, tak pe la...dah cuba...kalo tak cuba lagi tahun hadapan..hahahahhahaha.....


5 ulasan:

lieyalatif berkata...

amboi glowingggg nye ko sue kat pic last tuuuuu....comey2...

takpe2, doa byk2 key....mane tau ade rezeki tahun nieh...tu laa kat opis aku pun kosong semalam sbb rmai pi exam....boring aku takde geng...

LYAfrina berkata...

omeyyynyer diaaaaa
insyallah sue..kalo dh rezeki x kemana.. manatau kan..

fazilzura berkata...

good luck beb

Nad MamaZN berkata...

in shaa Allah
sama2 kita doa :)

Nurzakiah Hanum berkata...

all the best