Yang DiSaYAngi

Khamis, 28 Ogos 2014

Family Suraya Kuat Selfie..pon ikut Suraya

Arini kalo boleh memang aku nak settlekan semua kisah2 raya ni..al maklum la dah masuk zulkaedah kan...ramadhan dan syawal dah pon berlalu tinggalkan kiter...so kisah2 ni pon kena la seiring dengan bulan2 ni baru betoi..hahahhahah....

ni kisah lepas balik dari umah NAD...
en asbeen berenti solat....

anak2 ni sebok la tak leh tengok ibu dier senang lenang sikit....sebok nak amik phone tau...lagi si abg syawal tu...

"ibu.nak phone..."

tangan menggapai2 je...si adik izz tak yah dok kata la....mmm...depan belakang..depan belakang...belakang depan....depan naik atas dashboard...belakang baring2 atas port belakang kat cermin belakang..macam2...

so wahai anak2 jom selfie...macam biasa..ibu ni terrer baba2 selfie ni...kiter kasi sandar kat abah punyer GPS holder  dier ug terlekat kat cermin tu..hahhahhah...bijak tak ibu kamoo ni...

uit ibu..tak ready la....
syawal ngan ibu je ready...tu adik..sebok nak depan belakang kan....

tu peace izz dani aqlan... N mesti ada dier akan sebut..."cheese"...muahahahhahah...pengaruh kuat ibu ngan abg syawal ni...

haa korang tgk...izz dani aqlan mula tak reti duduk diam..anak2 ni mmg ikut ibu deme...kuat selfie...selfie memasing diam la...

opss...opsss...cepat2 abah dah sampai...
sampai je...izz ni mula la mulut bising..macam2 nak cakap kat abah dier...satu patah tak paham....hehehhehehhe....

korang tgk la..

ok ni mmg ikut ibu tau...tgk tu..tgk tu..muncung2 adoi...bikin ibu mau geget tau...

ibu N adik, mana lagi muncung..kompom la ibu tau..hahahhahah....
ohhh menantu2 sekalian...eh ramainya menantu aku..hahahhaha....korang tgk mertua korang sama tak ngan korang yang pon peen muncung gini ..ahahhahahahahh


1 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

geram plak tgk si izz ni.... rasa nak gomeol2 je... hihi