Yang DiSaYAngi

Selasa, 19 Ogos 2014

Iklan Maggi Again


Kisah izz malam tadi...
malam tadi makan, aku juz buat asam pedas ayam ngan sayur sayur campur cendawan....
punya seronok la dier makan sup sayur sawi tu....
di tariknya mangkuk tu depan dier..abah dier amik, di bantai tangan abah dier ngan sudu yg dier pegang tu..hahahhaha..tak leh..izz punya..hahahhaha...

sedap makan ye dik.....
tak puas kan makan , hirup guna sudu...

haaa...amik ko....mmg sungguh2 la iklan mee maggi...

"mee maggi cepat di masak, lazat di makan..."

boleh jadi duta tak...duk sebelah ngan aaron aziz ni..hahahhahahah....

muncung2 kan dik mulut kamoo menghirup...sampai licin la di sentalnya sup sawi tu....
dah abis tu....di sendeng sebelah abah dier...nak minta hirup asam pedas...

apa...egat abah nak bg..awak dah ketuk tangan abah ngan sudu tadi..hahahhahah..mmg kena sorok la....kasi ratah ayam je...selagi tak abis tu, selagi depan, selagi tu dier nak abiskan....hahahhahahha....abah nak simpan buat sahur dik...


p/s : si tecik yang cepat turun berat badan, cepat naik berat badan


9 ulasan:

fazilzura berkata...

ehehheheeh garang nyewwww.. siap ketuk ngn sudu lg.. mrh btl abah dia nak ambik sup dia..

Nurzakiah Hanum berkata...

sedapnya

::NureeN:: berkata...

slupppp4x....
sedapnya...
anak2 kita sama la
klau bab sup sayur, mmg licin tp anak2 nureen belum smpi tahan izz lagi
izz mmg powerlah hehehee

eima berkata...

kat taska ni ajar ni ... fahim dlu pun cam ni ... hahaha comey betui la

Mama Idlan Irsyad berkata...

sue, dia hirup sup je ker? sayur makan x? irsyad x mkn sayur... sup2 ni mkn la..

LYAfrina berkata...

amboi.leh jdi duta kcik maggi ni.. hehe

Nad MamaZN berkata...

perghhh! caya la izz! haha!
kalah abam eren ni hehe

kayyana berkata...

hahaha.. yg mak nye pun anak nak hirup sup sibuklah amek gambo... mesti dieorang pun dah tak heran ye dak ko nak snap gambar dieorang.. janji dpt hirup sup udah...

Ibu Lala berkata...

Ha ha ha. Kelakar la izz ni. Takut ayah dia ambik mknn dia la tu.