Yang DiSaYAngi

Selasa, 19 Ogos 2014

Upah make a agar2 oreo


Last week ....member geng gosip aku minta aku buatkan something untuk dier..sempena jamuan raya esoknya...untuk booth dier...setiap sowang mesti bawak something...so member aku ni agak BZ untuk buat semua ni...

so dier pon minta aku buatkan..s.emua barang dier beli...aku juz buat je...
tadddaaaa.....

agar2 oreo...

1st time jugak aku buat alam bekas kecik2 gini...selaloo aku buat dalam loyang je....
bangga la jugak aku buat semua ni kan...tak sangka baguih jugak aku n kan...hahhahaha....dalam masa sejam je aku buat semua ni...terus aku masuk benda alah ni semua dalam peti ais N goelk2 tgk hindustan...hahahhahah...tu yg mak aku stok membahan aku tu....jelly la tu tgk anak dah boleh berlenang2 kat ruang tamu kan...dier pulok kena struggle kat dapur...hahahhahahhaha


lek la mak...yaa dah bersilat kat dapur tadi..mak leh goyang kaki tgk berita....kasi can la kat yaa la pulok..hahahhahaha...

esok pagi aku bawak, punya suke la member aku ni....dier memang tak bekesempatan langsung nak buat..BZ tahap gaban...so aku ni as a fren tolong mana yang mampu....

so dier tanya aku harga upah camno..??????

adoi...aku ni bukan pandai pon nak kire harga upah bagai...

last2 aku kata...

"kak...tak yah bayar la harga upah..ko banjer makan kat RASA foodcourt sudah..."

terus dier banjer aku ni

KFC + TIRAMISU CAKE KFC....

hahahhaha...dapat layanan istimewa ko...siap bawakkan, amikkan straw, amikkan sos..hahahhaha...

last2 si jemah bising...

"ko pehal baik sangat layan dier macam puteri...kalo cam tu aku pon nak buatkan tok ko la agar2 oreo..hahahhahahha"

eleh jemah bising lak lu..hahhahahhaha..lek rrr bukan selalooo nak dapat layanan khas ni..hahahhah..jelly la tu


9 ulasan:

kayyana berkata...

taknak share resipi keee??? hehehe

Mama Idlan Irsyad berkata...

wah, best k upah camni.. hari2 pun sue sanggup kan? hehehe

fazilzura berkata...

complete ngn desert lg tu

Nurzakiah Hanum berkata...

bestnya

eima berkata...

aku tahu ko buat mmg sedap tahun lepas dah mkn .....
hihihi

untung la dpt mkn kfc free

Nad MamaZN berkata...

oii sedapnya!
agar2 oreo sedap, kepci tu pun sodap, haha!

Rizziela berkata...

sedapnua..rajin betul yer buat

dalila berkata...

gambar je ke?resepinye mana?

Tanpa Nama berkata...

Tu arrr... jemah nanti buat kan nasi ayam penyet cam wong solo.. upah nasi ayam penyet wong solo aku kasi... k bai.