Yang DiSaYAngi

Isnin, 18 Ogos 2014

whatssapp oh whatssapp

Salam 22 syawal...

kejap je dah 22 syawal kan...cer kalo puasa..hahhahhaha...lama benor nak raya..hahahhahahha...

cerita minggu lepas,....kan aku kata mak aku dah start ada smartphone....ada aku bagi kan...
nak di jadikan cerita aku ni dok la goyang kaki tgk kuch-kuch hota hai...mak aku ni macam biasa sebok ngan kuih muih dier kat dapur tu kan....

anak2 ngan en asbeen...dah selamat beradu dah...
kasi tidoq anak2 dolu, baru boleh layan hindustan dengan tenang kan...

sekali tu tgk dapat whatssapp...dalam hati tu dok la PK sape la tu...

sekali tgk..hhahahahhahahahha...
korang tgk...
my bonda...

hahahhahahahkorang tak yah la tgk muka lakik binik selengge tu...korang tgk caption mak aku tu..hahhahhah.....

aku terus paling kat dapur...mak aku dah bersembur gelakkan aku...

aku tanya...
"mak dah kenapa...??????"

mak aku terus bantai gelak....
"haahhahahahhha....saja test....ko dah macam nak masuk dalam TV dah...hahahhahah"


korang tgk bukan mudah mak aku nak kenakan aku kan...ni la padah bila dah start advance maju ke depan kan pakai smartphone ni...anak jugak la yg terkono....hahhahah...

kan eden dah terkono...hhhhahahahhaha

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

best kan

::NureeN:: berkata...

hihiii...
mak ko mcm ko gak suraya....
lawak arr n sporting abessss.....

Iela Fazielah berkata...

wah..terror mak kamu... mak akak je xpandai nak wassu ni..tp mak mertua sgt advance..hihi

izan mama mia berkata...

Assalamualaikum su..
ummph.. cayalah mak awak su... ehe

dalila berkata...

amboi mak ko...
hahaha..ngan ko-ko terkene..
tu la..berangan la tu tgk hindustan tu..haha

Nad MamaZN berkata...

cute jek maktok ni :P

fazilzura berkata...

heheheh lawak jew

Falsya berkata...

hamboi maktokkk..kurlas uuuu..wassup dh skang..ahaha

eima berkata...

kemain lagi mak tok sekarang ni kan .. hahahha