Yang DiSaYAngi

Selasa, 19 Ogos 2014

XTVT syawal di taska

Salam 23 syawal kengkawan...
tinggal 7 hari je lagi syawal bakal meninggalkan kiter kan..insyallah ada umur yang panjang insyallah ramadhan dan syawal akan ku temu jua..insyallah....

hari ni nak cerita kisah syawal di taska...

syawal pon sekarang alhamdulillah nampak perubahan banyak pada syawals ekarang...
dier sekarang pon seronok dah bergaul  sini ngan kawan2 dier kat taska tu...

setiap khamis kekanak tu akan ada XTVT luar untuk dorang main2....
yela asik kat dalam kelas je kan...
korang rasa korang nampak syawal tak....

di mana ada qamarul..di situ ada syawal..hahahhahah...


haaa...tu syawal....


tah apa yang di pomen syawal tu...dok cangkung2..kikikikiki...
nampak dorang happy bila dapat buat XTVT luar kan....

bila dah seronok main...tiba masa untuk time to study...
hari tu dorang buat kolaj....
baguih jugak si syawal ni behave buat sowang2 kan...
syawal wit odah....

baguih anak aku ni...kalo kat umah minta buat...ikut dan dier je kan...



ni semua ihsan dari cikgu2 kat taska....snap sana sini kasi mak pak tgk XTVT anak2 kat taska...salute la kat cikgu2 ni...



8 ulasan:

lieyalatif berkata...

bagus taska tu sue...cikgu2 die rajin buat aktiviti..rajin snap gambar tuk makluman mak pak...ni yg permata bawah datin seri rosmah tu kan sue...ramai kate bagus taska nie...tapi tu le nak masuk sini yg agak terhad kan...

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Bagus lah taska ni.. bagi gambar pd parents, jadi tahu perkembangan anak2 kan suraya...
Ralit sungguh syawal membuat kerja tu ;)

kayyana berkata...

bgus jugak taska ni.. taksa untuk staff KPM kan.. huhuhu...salam perkenalan sis..

mama ka0ri berkata...

Bagusnya cikgu kt taska ni...mak bapak blh tahu anak duk buat apa...

Falsya berkata...

bgs la taska tuh sue..ade aktiviti luar bagai..so that xde la budak2 tuh terkepung je dlm kelas kan..

ishhh dak sweet tuh...ape yg awak wat tuh syawal..hehe..

Mama Idlan Irsyad berkata...

bagusnya.. taska idlan lama dulu time rajin diorg upload la aktiviti kt fb page diorg.. taska yg skrg xde plak...huhu.. harap cikgu dia upload kt fb personal jer.. kl ada, ada la..

eima berkata...

bgs la cekgu taska ni siap amik gambar dan bg kat parent .. kite nk jg tgk anak kita kat taska ape diorg buat kan

Nad MamaZN berkata...

alhamdulillah
good boy syawal! :)