Yang DiSaYAngi

Rabu, 17 September 2014

17.09.2012 - 17.09.2014 (Selamat Ulangtahun ke-2 Izz Dani Aqlan)


dengan lafaz bismillahhirrahmanirrohim

SELAMAT ULANGTAHUN YANG KE-2 BUAT IZZ DANI AQLAN BIN MOHD YAAKOB
17.09.2012 (isnin jam 10.35am) - 17.09.2014 (rabu jam 10.35am)



gamba fresh from my vomb..

alhamdulillah sihat membesar bagaikan johan...budak banyak akal, akal panjang, muka nakal, semua kat dia...

sejam selepas itu di wad...

petang semalam G kajang, lalu depan hospital kajang, aku terus cakap kat izz, bagaikan paham pulok apa yang aku kata kan...

"izz, ni tempat izz lahir la....lambai sikit..."

siap tunjuk2 kat aku lagi...dier macam tau tempat dier kan..kikikikiki...


doa dan ucapan buat kamoo izz dani aqlan..

moga kamoo menjadi anak yang soleh dan hamba yang soleh di sisi ALLAH SWT...tawakal dan usaha seiring dengan apa yang kamoo lakukan pada masa hadapan...

doa ibu sentiasa mengiringi setiap apa yang kamoo dan abg syawal kamoo lakukan...ibu kenai siapa anak2 ibu dari org lain kenal kamoo...ibu tak minta lebey..cukup kamoo jadi anak dan hamba yang soleh di sisi ibu abah dan ALLAH SWT..dah memadai buat ibu 


11 ulasan:

Ayu azmir berkata...

selamat ulang tahun izz iqlan... sekejap je da 2 tahun... macam baru je bace tentang die masa lpas lahir.. sekejap je da 2 tahun... huhuhu.. maknanya unty pun da tuo... hehehe... moga menjadi anak yang solleh... amin,,,

mama tisya berkata...

kejap izz dh 2thn kn..smoga jd ank yg soleh

nurfadilah suardi berkata...

Selamat hari lahir Izz. Semoga Izz diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dimurahkan rezeki Allah. Semoga menjadi anak yang soleh dan dipanjangkan usia. Amin

Nad MamaZN berkata...

hepi bday izz!
papazakwan baru je cite smlm.. haa, masa hari malaysia la sue n akob dtg makan nasi ayam, tuptup esoknya dah bersalin :P

eima berkata...

hepi besday izz .. kejap je kan kamu membesar .. kamu ni membesar mcm je dpn mata achik sbb mak kamu tu sentiasa cerita pasal awak ... hihi

Mama Idlan Irsyad berkata...

happy bithday izz.. moga jadi anak yang soleh dan sihat selalu...

p.s: ja sibuk sikit skrg..nanti ja bw lg kt sini yer..x sempat nk baca entry yg sblm2 ni..

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH berkata...

Assalam su,
Epy birthdy izz..
moga sentiasa dalam rahmat & lindungan ALLAH..AMIN
Salam perkenalan su...
jemput sama singgah & join blog sha yer:
http://aryshafayyadh.blogspot.com

Falsya berkata...

Happy birthday dak suweetttt!!!..sekejapan jeee..rase mcm baru je jmp jemah ngan perut boyot lari kejar si syawal kat jj au2..hehe

Red Linda berkata...

selamat hari lahir buat anakanda anda..:-)

Fiza Rahman berkata...

Happy belated birthday IZZ. Smoga membesar sebagai anak yg soleh, bijak pandai dan sihat tubuh badan.

Cik Jue berkata...

happy beleted birthday izz
moga jadi anak yang soleh dan bijak pandai ye..