Yang DiSaYAngi

Isnin, 22 September 2014

Baby Nayli Nak Tak


 

hahahhahha..jumaat lepas punya cerita ..jalan2 kat alamanda, nampak pulok kucing comey, dah la besaq, gebu semua la cumil kat dia...terus teringat nak nayli tau...dier kan cukup suke la mengusung ke mana sahaja kucing dier, lunyai di buatnya..hahahhahahah....


so bila aku tgk kucing ni, mmg laju otak aku egat kat nayli..terus cakap kat jemah tu, suruh dia snap gamba aku ngan kucing..alasannya, nak bagi nayli jeles..hahahhah...kena ketok ngan jemah sengal tu...
"ko ngan budak pon jadi kan.."


hahahhahha...harus la jemah, aku mmg suke nyakat nayli ni..hahahhahah....bila sakat je, tgk muka dia..tgk muka dia..hahahha..mesti minta pertolongan mama dia tau...tu yg sweet tu..hahahhahah....


7 ulasan:

safurara berkata...

heheheh.mmg suka sgt menyakat ye.

Falsya berkata...

Hahhaa..saje je kan jemah..mau kang nayli ajak mama ngan papa gie crk patung nie..ahaha

Nad MamaZN berkata...

nayli kata nakkkkk utk adiah besday, hahaha!
kucing yg ada ni pun dah naik lunyai dah ha... kemik2 muka nya dah...nak bela kucing, maknya plak tak bagi, sbb takut hehe

Nurzakiah Hanum berkata...

hehe

eima berkata...

aah nayli suka sgt ngan cat die tu kan .. dah mcm bantai bucuk dah tu klu usung merata tmpt tu ....

Cik Jue berkata...

hahahah menyakat no 1 kan
tue farisyah suka sangat klu dapat jumpa aunty soya

lieyalatif berkata...

notty ko ni sue..babap kang baru tauuuuu!!!

aku pun jumaat kan manda gak...tak terserempak plak mcm selalu kan....ye laa aku lepak nandos lame....hahahahaah