Yang DiSaYAngi

Isnin, 29 September 2014

BZ keje



minggu ni mmg BZ abis  la aku...berdering je phone meja aku ni haa..semua call pasai isytihar harta deme dalam sistem ni...haa baru kelam kabut kan nak buat semua..kikikikiki...aku jugak yg tak menang tangan ni..

nak BW korang jugak..korang tau tak aku windu korang ni.hahhahahahha....


aku dah settledown sikit aku jenguk korang yee.... 

6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

sabar ya

Falsya berkata...

Bz ker jemah..sian jemah..slow2 okayh..*smbl tarik selimut..cutii..kihkihkih*

eima berkata...

hmmm letih nk lulus cuti dah ni wei .. dah la pc lembab .... huhu

ptt la ko sunyi je ... bz rupenye

Zee Suhaini berkata...

kalo entri gini memang bz sangat nih..hehehee..

LYAfrina berkata...

Hihi...sabar sue.. keje2..

Mama Idlan Irsyad berkata...

hehe..sama la sue.. ja plak sibuk dgn pendaftaran student... pasni sibuk susun jadual utk sem depan plak.. huhu..