Yang DiSaYAngi

Selasa, 2 September 2014

Cerita Weekend + Inderpendent Day


cerita weekend...di tambah dengan sambutan hari kemerdekaan ke-57...

org lain sebok dengan XTVT memasing kan...
ada yang bercuti, jalan2, tgk perbarisan....
kami?????????

juz at home...mmg tak ke mana..mmg aku settlekan kerjaan aku sebagai housewife weekend...
segala macam....basuh baju, lipat baju, sidai baju, angkat baju, susun baju, iron baju keje seminggu, semua berkaitan dengan baju kan..hahahhahha...kemas umah, malam nak tidoq baru kemas..malas nak kemas dua tiga kali..kang sepah jugak...sepah puas2...nak tidoq malam, baru aku kemas....lega bijik mata tgk semua tersusun rapi..gini la kalo ada anak2 kan....

so mmg weekend tu en asbeen jadi mr mama...masak je keje dier aritu...

tada....mee sup...aku buat sambal kicap je...

alamak nampak lak ada yg sila panggung tu..hahahhaha..ni la keadaan kami kat umah.....serupa di landa tsunami....

haaa....elok lepas 2 jam, elok layan jugak HBO kan...macam2 movie aku layan...dapat la settlekan 10 pasang baju untuk seminggu keje....terus rasa lutut pinggang lenguh2, perut lapar...dapat gak maggi sedap gak ni..aku rembat maggi mak aku..hahhahah...sedap lak dengan brokoli ni..mmg fav aku ni....

yummy....rasa nak lempang tak minah sengal ni..hahahhahha...bikin kan


tu je cuti panjang kami...mmg kat umah je tak ke mana.....dapat la siap beberapa desert ..ahahahhahahha


7 ulasan:

Amanda Suria berkata...

Oh gosh....perut SA terus berbunyi nampak maggi ni....oh tidakkkkkk

Falsya berkata...

bihun sup akob mmg terbaikkkk....hehehehe

Nad MamaZN berkata...

megi tu kannn megi tuuuuu memang laaaa
mmg kena cari gak malam ni hahahaahah

Azura Aziz berkata...

alamak, mcm best pulak nmpak mee sup tu huhu...

lieyalatif berkata...

same ngan aku beb...heaven gile lepak rumah 3 hari...tapi ko rajin laa jugak masak2 bagai...aku plak dng dapur2 sekali cuti kakaakakak...

bagus cik abe ko sue, pandai masak.... syok mcm tu leh bagi2 kejer kan....not bad rupe mee sup laki ko tu...mmg leh bukak kedai makan nieh....

eima berkata...

syok nye dok rumah melepak ..aku pun suka ... rasa puas hati dpt setel kerja rumah yg seminggu huru hara kan ... megi kari ke tu

LYAfrina berkata...

Lya pom cuti habs kat rmh n spital.. kbtulan mama lya sakit