Yang DiSaYAngi

Khamis, 4 September 2014

Check up syawal



Petang ni aku ke hospital lagi untuk treatment terapi untuk syawal tu...

esok pagi pulok di tempat yang sama untuk jumpe pakar tgk perkembangan dier..insyallah moga nampak la ada perkembangan yang baik...

aku ni bukan ibu yang baik mana, tapi setakat mana yang aku mampu untuk anak2...insyallah aku buat demi anak2...

so tak dapat la aku BW korang sangat arini..sebab td sebok attend meeting untuk biro sukan kelab kat opis ni haa..mmmmm...



nanti aku BW korang yee

kasi belanja sikit aku yg senget ni..hahahhaha...sempat kan dalam meeting pon..hahahhah

6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hahaha

Falsya berkata...

semua mak akan buat yg terbaik utk anak dieorg..insyaAllah, syawal okayh..syawal kan clever boy..

hamboi jemahh..ptg2 liptip merah lg...ahahahaha..larikkkk..

Iela Fazielah berkata...

ala...biasala tu... harap syawal ok...

Cik Aann berkata...

suka sungguh bab2 selfie ..hehe
anyway anda telah di tagged!
jom join GA ni.

Mini Merdeka Giveaway

Nad MamaZN berkata...

harap syawal x apa2...

Azura Aziz berkata...

doakan yg terbaik utk syawal ;)

sue, kita mmg bukan ibu yg terbaik, tapi kita cuba jadi yg terbaik buat anak2 kita kan ;)