Yang DiSaYAngi

Khamis, 11 September 2014

Gaya Macam Budak Besar

Cerita malam aritu...aku G naik umah akak aku kat tingkat 12...sekali bebudak ni nak ikut..ok fine...jom...
naik nak lepak sat, nak amik something pon ye...

si tecik izz ni masuk je, terus di terkam ini

haa...ko gaya macam dah besaq sgt tu..
basikal tu, basikal budak 5 tahun..yang naik tu, minggu depan  baru masuk 2 tahun..hahahhaha...

banyak kali la abg ipar aku tu bising jgn naik, akng tertungging terbalik la kang..hahahhaha....dier turun gaya minta kebenaran naik, dapat respon dari bapak sedara dier, terus naik lagi..ahahhahahha...

ko tgk tu..adoi dik....


15 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

tomeinya x lama nak lawan abg dia la nie

eima berkata...

bgs la die aktif cam tu .....
semangat nk belajar dan berani mencuba tu hebat

lieyalatif berkata...

tinggi mcm tu mampu die panjat naik kan sue...tak takut plak tu...dayyan plak kalo tempat tinggi sikit mule laa gayat2 hahaahahah...adoiiiii....

Falsya berkata...

Hahhahaha..izz izz..mcm org besau dh gayanye..

Gieyana berkata...

Dia nk ko belikn satu utk dia kot beb..ekeke

Ainim Suju berkata...

seronok tengok basikal tu kot

Azura Aziz berkata...

amboi, lagak budak besar ye.. nk lawan si abg la tu..

mama ka0ri berkata...

Bdk yg perasan dh besar mmg camtu..hihi..

Nad MamaZN berkata...

eksen izz ni... semua pun dia berani hahaha!

IntaNBerliaN berkata...

hihii mmg nmpak besar dh pun izz ni

dalila berkata...

alahaii izz..xpadan dgn kecik..boleh pulak dia memanjat basikal tuu..

LYAfrina berkata...

haha.. xpadan kecik tu

LYAfrina berkata...

haha.. xpadan kecik tu

Myra Jay berkata...

Belajar dari abangnya le tu :)
Bagus Izz, teruskan usaha..hehee

mami uyun berkata...

anak no 2 nie memang lasak kot.. samalah dgn sara.. suka naik.basikal kakak die..