Yang DiSaYAngi

Khamis, 18 September 2014

Happy Bufday My sis



happy bufday buat kakak2 aku...

18.09.2014

siti salehati N siti hayati(adamnigina)
yang ke-...korang tgk la sendiri..perasan muda tu..hahahahha...

jauh kan beza aku ngan dier...

guano la mak aku boleh jarangkan kehamilan sampai 11 tahun tu...

kepada adik..(aku mmg panggil dier adik...tu yg dier perasan dier sentiasa muda tu)...beli kek..call aku, aku naik umah ko nanti, nak makan kek..hahahhahah....

kucing tu mewakili aku tau....



tahun lepas dier bising aku boh gamba selengge dier..yela2 tahun ni aku up gamba ni...
cun la jugak,..kang aku cakap tak cun, tak bagi kek pulok..hahahhahah

9 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

hepi bday kakak2! :)
mmg awet muda
izz, gi celebrate ngan aunty2 tu hehe

Ainim Suju berkata...

happy birthday to your sis

fazilzura berkata...

HAPPY BESDAY KAKAK VOUGE..

sian kan .. besday gurl kne beli kek sdiri .. saba je lew kak

Nurzakiah Hanum berkata...

hb to your sister

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sepatutnya ko lah suraya beli kek utk dia. baru meriah diraikan ehe ;)
HB buat sis yg vogue tu..

eima berkata...

hepi besday kakak2 kembar...

pesal muka ko ngan kakak ko lain ek .. hihi

Fiza Rahman berkata...

Happy born day to your sis.

LYAfrina berkata...

wow..awet muda tu..
jauh tu beza...

LYAfrina berkata...

wow..awet muda tu..
jauh tu beza...