Yang DiSaYAngi

Selasa, 23 September 2014

HRMIS...HRMIS


salam kengkawan..pagi ni sebok la sangat...bagi aku reda dolu, insyallah paling kurang aku BW korang petang jap lagi ye...BZ ngan HRMIS ni....harta ohhh harta....pening la aku bila bermain dengan sistem..nasib baik jugak la ada lagu kat PC ni boleh layan, sambil buat keje kan....boleh syiok sendiri...kalo org tgk aku terhangguk2 dengar lagu, tamak dengar sowang2 guna eyephone tu maaf la ye....suraya keje jalan lju kalo ada lagu yeee...


sekali sistem down, mmg masak la aku...


nnt aku BW korang ye...windu nak baca celetoh korang...korang kawan yang bset, walaupun tak penah bersua muka, (kalo ada kan)...tapi korang pandai jaga hati dan perasan kengkawan...bukan macam kat sini...muka depan, macam pijak semut tak mati...belakang aku mengumpat berbakul2 depan aku..haaa hamik...aku ni ngata org depan2, biar dier tahu aku ngata die...geram lak PK..

malas nak PK...PK pasai kengkawan alam maya aku yg gojes ni lagi best kan....

ok la daa...nak buat keje

5 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

hahaha

fazilzura berkata...

betui2..baik ko pk kwn2 ko yg best trutamanye haku yg lemau ni..kui3

LYAfrina berkata...

sue pon mmg best+terbaek la..
settle kn dulu kerja tu ye

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH berkata...

Assalam sis,
agak konpius ni he3..
apa tu HRMIS..
memula baca tadi ingat HAMIS he3

Nad MamaZN berkata...

winduuuu sue!