Yang DiSaYAngi

Selasa, 2 September 2014

Lama Tak Menjamah

Salam selasa kengkawan...
minggu ni 4 hari je keje kan...alhamdulillah di beri kesihatan yang baik untuk menjaga amanah2 yang allah swt berikan....termasuk la syurga di depan mata ni...syurga jemah la..en asbeen....syurga isteri kan di bawah telapak kaki sang suami...

cerita pasai sangsuami ni kan...

al kisahnya rabu lepas...aku saja la cakap ngan en asbeen...sebenarnya dari hari2 sebelom tu lagi aku cakap yang aku dah lama sungguh tak makan a&w..last waktu pregnantkan izz...teringi nak minum air rutbir dier...terasa sejuk lalu kat tekak tu kan...dulu kat alamanda ni ada..sekarang dah tutup...saja la tgk kat website a&w ni..mmmm..tak banyak branch yang bukak dah setiap negeri..ada yang negeri tak da a&w ni..mmmmmm.....

tapi mmg cadangan makan kat luar malam tu sebab nak beli barang basah ke pasar borong kan...
masuk dalam kete...di tanya nak ke mana..tak di jawab pulok pertanyaan aku tu...diam je....tapi muka sebok dok GPS kat HP dier..aku diamkan je la...kang tanya banyak...silap2 balik umah makan kat umah kot..hahahha...

tau2 je sampai sini...

haaa...jauh ko sampai bandar kinrara puchong ko, semata-mata en asbeen nak penuhi permintaan binik dier yang dah lama sungguh tak makan a&w ni....kikikiki...TQ en asbeen,,,,tak sangka je nak jugak bawak yee...ingatkan diam seribu bahsa tak di bawak kan...

muka budak nak makan fries je...lain tarak....siap kena add on fries pulok....

adoi sedapnya rutbir ni...ngan eskrem lagi kan....
TQ en asbeen..nak makan lagi, alamat kena tunggu dah lama tak makan baru boleh makan balik ni...kang kalo minta nak makan lagi...di kata pulok...

"eh bukan dah makan minggu lepas..."


hahahhha..kang aku lak kena smash

4 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

uiiiii sedapnyan rutbir!

mama ka0ri berkata...

lama jugak tak makan a&w..en hubby kita suke la rutbir dia tu..haha..

fazilzura berkata...

adehhh leleh liuq..

smlm aku tingin benor laaaaa coconut shake klebang .. waaa cmner nak buek ni ..
ado gak yg sendeng2 pakajil ajak pi this week ..
nk g smlm mmg x sempat le.. smlm pun dia layan tekak aku ngn chicken chop mantop kt keramat ..

LYAfrina berkata...

My feberettttt..