Yang DiSaYAngi

Isnin, 15 September 2014

my work station

workstation aku ni aku tak suke nak semak2 lebey2..dolu ye....dari hujung ke hujung aku gantung keychain bagai kat partotion aku ni...sekarang tidak..apa yang perlu sahaja ada atas meja ni..

satu sudut pon khas untuk hal2 peribadi...kire macam hiasan la..,...

ni la workstation aku....

apa yang perlu sahaja...kalo dolu aku rasa semak la pulok PK2 kan..semua benda ada..semua benda gantung sana sini..konon menghargai pemberian org..hahahhah...banyak woo aku gantung2 kat partition aku ni...sekarang ni je...simple but nice..nice ke????..nice la jugak kan....kemas..kui...kui...less is more..katanya...

nampak kat monitor aku tu ada penjaga..hahahha....ada superhero menjaga workstation aku..hahhaha...ni toys anak aku, tinggal..aku pon asik lupa bawak balik..last2 jaga penjaga aku kat opis...

juz my little family...

sebenanrnya nak frame ni dah lama org bagi..(yg putih tu je..hasil sorak boss aku..dier menang frame ni, dier bg aku..hahahha..sebab aku sorok lebey sampai dier menang)...yang hijau tu baru beli....so itu je barang perinadi aku kat atas meja ni....



p/s : berpinar mata tgk system dari pagi ni..HRMIS oh HRMIS...


6 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

kemas

fazilzura berkata...

tmpt aku xde hiasan2 ni .. ni sjk2 aku semak kje ngn nombor .. ilang idea kreativiti aku .. lgpun kalau aku kje dr umah, tmpt aku geng lain duduk .. so xperlu le nak lawo2 kan .. sume tepek benda kje je

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Lawo frame warna putih tu Suraya.. menang sorak boss ye.. lepas ni boleh jadi pom pom girl ehe ;)

Petak Bunga berkata...

frame tu cantik..
pg ni tak sedar.. ada org kemas workstation kita..haha..

Falsya berkata...

workstation ku sgt la tah pape..xde ape2 pun..hehe..gambo mek bun je kat screen pc..;)

Zee Suhaini berkata...

kemas ada partition camni..siap ada gambar hahhh..