Yang DiSaYAngi

Khamis, 18 September 2014

Potato Crispy

aku ada tgk kat Fb aritu..opismate aku shared menu ni, terus aku rasa nak buat time cuti malaysia aritu...

menu yang senang...

potato crispy...

BAHAN: 3 BIJIK KENTANG (di sagat) + TELUR SEBIJI + DAUN BAWANG + 4 SUDU MAKAN TEPUNG JAGUNG + 4 SUDU MAKAN TEPUNG GANDUM + SECUBIT GARAM + LADA SULAH = GAULKAN SEMUA..

TUNGGU API PANAS..LEPAS TU MASAK MACAM MASAK CUCUR..YUMMY..SEDAP,...DAH BOLEH MAKAN....

nampak...crispy, sedap, lembut di dalam, ranggup di luar....

yang penting anak2 suke N abis..aku mmg suke kalo makanan abis..mmg licin, senang basuh..tak yah tinggal2 dah....


12 ulasan:

fazilzura berkata...

nmpk mmg sodap wehhh ..

part daun tu yg lomah , mmg xpnh ado stok .. huhuhhu , ltk carrot le jwp nye

Falsya berkata...

Nmpk jugak..nak try nak tryyy..

lieyalatif berkata...

ehh menarik laa sue...ala2 cucur udang roti dulu yg penah femes tuh...nanti nak try laa sebab umah aku sentiasa ade lambakan kentang hahaahahha

Nad MamaZN berkata...

eh senang jek, nak try la! :)

msredcheesecake berkata...

Wa... senang ni...rangup mesti best ni

Iela Fazielah berkata...

WAH..SENANG NAK BUAT NNT AKAK TRY GAK..TP ANAK AKAK XLEH NAMPAK SAYUR HIJAU... KANG MAK PAK JE YG MKN NI...

eima berkata...

cam potato hash tu ek .... sedap ni

Nurzakiah Hanum berkata...

nak try

safurara berkata...

wow! mcm menarik.boleh try pas ni.

Hanie(SHMA) berkata...

macam sedap jeeee..

Fiza Rahman berkata...

Nak cari kentang lah balik nih.

Fiza Rahman berkata...

HP ☺