Yang DiSaYAngi

Isnin, 8 September 2014

Syurga di bawah telapak kaki ibu


Salam isnin kengkawan....
seronok weekend korang..alhamdulillah aku pon ok je..tak ke mana pon..duduk rumah je...pulus dah kureng..duduk la rumah kan,....tapi ada gak berjalan..tp lebey dalam putrajaya je pon...berjalan beli barang, jalan jugak kan..hahahahhah

tak banyak cerita pon weekend ni, banyak abis masa di rumah je...
layan korea..hahhahah..tu je la...tp sebelom tu keje mesti settle , kalo tak mmg tak jalan keje aku kang..hahahahha....

kang ada yang kata aku layan korea, keje seharian kat umah tak jalan, hallo, sengal2 aku pon, keje jalan, en asbeen puas hati dengan prestasi kerjaan aku di rumah, jgn nak bantai kondem org, kang mulut tu penuh selipar kang...jgn mahen2 sama jemah ok, jemah kalo nak bidas, kire apa..kan...

ok stop citer tu...

kisah izz dani aqlan bermula...semua org tau, izz ni mmg aktif, rasa nak geget je kan...muka banyak akai, ada je yg nak di buat kan..hahahhah....

peel izz sekarang ni...
dari dolu kot, dolu tak perasan sangat, sekarang ni je kerap kali N terlebey perasan dengan keadaan dier..

tada....nak tidoq, kompom kaki ibu yang di cari...ni baru betoi...
"SYURGA DI BAWAH TELAPAK KAKI IBU..."

hahahhahhah....dier la...suke sangat la cium bertubi2, pelok kaki ibu, gesel2 kat kaki ibu, mmg kaki ibu je yg di carik...macam dalam kete pon, elok la duduk dalam kete pon, bukan nak tidoq pon, di bukaknya kasut ibu dier ni, di angkat kaki ibu ke atas, di pelok, di cium, kiri kanan gesel2...mmmm..sampai kena marah la ngan aku, tak leas ngan abah dier jugak..mmm..peel yang pelik tau...izz, kamoo ni tak tau, tah apa yang ibu kamoo ni pakai, pijak sana sini, kaki ibu jugak yg di carik...

dalam tidoq pon, kalo terjaga sekejap, mata tertutup, akan di carik kaki ibu ni haa....kalo ibu dier tidoq, selimut kaki, plzz kuarkan kaki tu, kasi nampak sikit..kalo tak mencarik..hahahhahahha...pastu mesti nak tdioq kat celah kangkang..tau la kamoo kuar kot situ dik...hahahhahha.....

kadang2..tau2 je, aku ngah tgk Tv ke, lipat kain ke, iron baju ke, makan ke..tau2 dah lelap dek pelokkan kaki ibu tu..ahhahahahhahah.....

lepas minum susu..kompom kaki tu jugak yg di cari kan..kamoo ni dik, apa peel yang kamoo ni buat kan..pelik sungguh la...

ada tak anak korang peel pelik gini...

5 ulasan:

Chekgu Azrine berkata...

alahai comel je izz..

biasala kita kalau nak bersenang2 nengok tv mestila semua keje dah siap kan??

Zee Suhaini berkata...

suke jer peel anak gini..
suwittt..

Nurzakiah Hanum berkata...

wow tmpt paling selesa

Falsya berkata...

Comel izz..qisya tgn, izz kaki..hahahha..comel3..haipppp ngan jemah pun ade yg xpuas hati gak ker???..grrrrr, marah nie marah nie..jom jemah kite karate kid semua org mulut mcm puaka nie..

Nad MamaZN berkata...

sori izz, klu kaki aunty nad la yg izz pegang n gentel2, aunty nad terpaksa TERsepak dgn tak sengaja tangan izz tu, huhu! sbb aunty nad geli sape2 pegang kaki aunty ni, huhu! :P