Yang DiSaYAngi

Rabu, 1 Oktober 2014

Ibu Sakit ye




cerita abg tecik yang makin banyak akal, makin banyak mulut, walaupun masih mumbling lagi...tapi sekarang nampak banyak perkembangan kat dia, nampak sekarang banyak mulut jugak la, alhamdulillah abg tecik syawal yafiq ni tak pelat...walaupun lambat bercakap, susah nak cakap, tak lancar man apon, mumbling..mumbling...lepas tu ayat last baru dengar perkataan yang betoi...kikikiki...

al kisahnya khamis lepas aku ada jatuh, mmg abis teruk la kaki aku tu, dengan lutut bagai...tu nanti la aku cerita..

so nak di jadikan cerita ahad lepas, sambil tgk korean drama.., sesambil syawal pon rajin menulis kan...tetibe dia nampak aku selak kaki seluar aku, nak tgk luka kat kaki tu..mmg abis la kaki aku, dah la sedia kala tak cantik, lagi tak cantik, bila calar balar luka gitoo kan....tetibe syawal bersuara...

"ibu..sakit...abah..ibu sakit..."

aku ok lagi..tetibe dier terus turunkan kaki seluar aku N tepuk bahu aku sambil kata..
"dah..dah...jgn nangis..."

aldoiiiiimak touching noks....nangis sambil pelok bantai, geget bucu bantai...touching la syawal buat gitoo...geram je rasa..sebak kejap aku dengan gaya syawal aritu....

dia tahu aku sakit, tak da la dier sebok nak memanjat aku, kalo tak mmg kena smackdown ngan aku tu..mmm....abg tecik ni mmg bikin hati ibu dier cair woooo....

9 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

get well soon :)

LYAfrina berkata...

alahai..camner leh jatuh tu..?
harap sue dah OK ye
prihain syawal ni

dalila berkata...

alahaiii..aunty ni pun cair dengo..
pandai syawal amik ati ibu..ibu xmo nangis ye..hikhik

Ema Johari berkata...

anak yang memahami...kenapa sue..teruk ke lukanya? jaga diri yer.

Falsya berkata...

haloh halooooohhh suweet ngan syawal nie tauuuuu...eeiiii, gud boy la die...

lieyalatif berkata...

bijak syawal...paham jek ibu die sakit....tu la kan, anak2 kalo caring mcm tu kat kite mau kite tak terharu....

ape citer ko ni sue...jatuh nape...ko telebih tekinja2 nii kan heheeheh...ape2 pun jaga diri tau....takyah nak jalan2 gi alamanda sgt...kasi rest dulu kaki tuh...

lizz berkata...

SALAM SUE...ALAHAI KESIAN DIA JATUH...BANYAKKAN REHAT YER....PANDAI ABANG SYAWAL NI AMIK HATI IBU...

Mama Idlan Irsyad berkata...

hehe.. mmg cair la kalau dpt anak prihatin mcm syawal..

IntaNBerliaN berkata...

ololooo sayang syawal ni... prihatin mcm alisha jugak ni... mmg tacinglah kan