Yang DiSaYAngi

Selasa, 4 November 2014

OCCT speech therapy Syawal Yafiq

14 dan 20 okt 2014 ada appoitment untuk speech therapy syawal...
alhamdulillah mmg terlalu banyak improvement dari diri syawal sekarang ni..alhamdulillah

baru amik dari taska....settle je OCCT duduk opis ibu tau...





tgk abah mengendap syawal tengah syiok buat therapy....
alhamdulillah nampak syawal senang nak ikut cakap doctor...doktor ajak masuk tanpa ibu n abah, ok je dia...kami ni risau la kalo dia mula meraung kan....

terpaksa snap dari jauh kan...nampak satu2 permainan dia main...mainan tu pon ada mainan yang buat motor skill dia bekerja..bukan suke2 la kan...


haaa...yang ni nak tgk dua2 tangan dier bekerja dalam satu masa...

so far syawal banyak kenai warna...N  doktor pon dah paham bila tgk keadaan dia...
doktor kata syawal mudah berkomunikasi dengan dia..bukan sesetengah patient yang takut dengan doktor...

mmg bilik ni di larang mak bapak masuk..sebab takut anak2 lebih bergantung harap dengan mak pak je....sebab tu kami terhendap2 gini....


10 ulasan:

Falsya berkata...

alhamdulillah..tp kelakau tgk akob duk ngendap gitu..ahaha

Ainim Suju berkata...

all the best syawal. semoga sentiasa dipermudahkan segala urusan ya

Chekgu Azrine berkata...

Knp ye syawal kena bt speech terapi..sori sbb xthu..

eima berkata...

good luck sue ngan syawal ...

Cik JuE berkata...

bagusnya syawal...
suka tengok syawal dah banyak perubahan

mekchu berkata...

perghh... kaki skodeng ni... ehhh wawa pun dah 2 thn tapi x pandai cakap 2 patah perkataan yg bersambung.. doktor bg tempoh smpai 2 thn setengah.. gulppp

LiYa HaNiF :: berkata...

amboi abah nya... sakan nyintai syawal ye

mama tisya berkata...

alhamdulillah dh ada improvement syawal..good boy

LYAfrina berkata...

alhamdulillah..syawal ank y hebat sebab dia rajin n ikut je rawatan ni.. y pasti semua ni sbb kesungguhan ibu n abah demi y terbaik buat syawal

IntaNBerliaN berkata...

Alhamdulillah... seronok baca perkembangan syawal ni... bkn main lagi akob ngintai yer.. hihii