Yang DiSaYAngi

Isnin, 8 Disember 2014

40 Minggu Nan Indah Kembali

Ya 40 minggu nan indah...insyallah..gaya dah macam dalam tajuk magazine dah...so propa tau soya..mmmmm....

tajuk selaloo 40minggu...aku ni 2x beranak 37minggu nan indah je..kikikikik....kali ni tak tauu macam mana..doa aku hanya satu....permudahkan segala urusan aku selama mengandung ni..tu je...

so far buat masa ni dah 7 minggu...insyallah 8minggu...merangkap minggu depan, dah cantik kalo nak scan tgk ukuran baby kan....ada satu kantung ka, dua kantung ka...kan..insyallah....nak tgk ukuran baby, air ketuban semua bagai..yg penting kesihatan baby keutamaan aku....

tapi en asbeen kata..hujung bulan nanti la scan...sebab aku kata kat dia...
"abg...banjer scan..kikikki"

en asbeen hanya satu jawapannya..
"yee...boleh..."


buat masa ni ..ni la keadaan aku ni...mmg pusing2 je pon...cepatla abis alahan aku ni...nikmat allah SWT beri...kiter terima seadanya kan....


6 ulasan:

eima berkata...

Take care sue....

IeRA berkata...

salam singgah..

Jemput follow blog saya ye..tq

dalila berkata...

wahhh..tahniah3..mntk2 kali ni gegurl pulak..hihi..
aku pun suke bace kt pa&ma ni..
take care sue ;)))

LYAfrina berkata...

alhamdulillah sue...
tahniah atas kandungan ni..
jaga kesihatan.. jdgn buat kerja berat n over aktif ye..

Zee Suhaini berkata...

pengalaman yang indah sue..
mana tau kot rezeki kan ada sua kantung lak..waa teruja..

Nad MamaZN berkata...

take care my fren! :)