Yang DiSaYAngi

Selasa, 9 Disember 2014

Bau Ibu Mengandung Lainkan????


Salam selasa kengkawan....
sihat semua...aku masih gini la...gigh jugak nak buat keje semua...bestnya kalo jadi housewife...kalo alahan gini, coti gantung kuali semua, duduk rumah rehat bebanyak...kikikikiki...berangan sajork la soya....

cerita sabtu lepas....mmg sesejak dah lama tak bersilat kat dapur ni...mmg semua di beri tugas pada en asbeen....aku pon dah tak tau keadaan dapur tu macam mana dah...mmmmmm....

nak di jadikan citer...sabtu lepas, kami mmg breakfast kat luar, lunch pon kat luar....kena lak lunch pon lewat...egat dinner tu light2 je....sekali GF adik aku bawakkan spegeti bg adik aku yg sakit terlantar tu..mmmm...lengan tersagat kat jalan tar, langgar dek org..nasib la tak teruk...kena pulok akak dia ngah alah gini, mmg tak masuk la dapur tu...nasib jugak la GF adik aku bawakkan, aku menompang sekaki...bila aku masuk dapur nak basuh pinggan...sekali aku teringat nak tgk periuk...
bila aku tgk periuk tu ada nasi...tp tak banyak la..ada la dalam 1 pot....tp aku nampak nasi tu macam berair, nampak macam dah tak elok, basi..sekali aku bau, masam....tak PK panjang, tak tanya dolu kat en asbeen...walaupun aku selaloo akan tanya ngan en asbeen...sekali aku amik periuk nasi tu aku rendam periuk tu..mmm..konon nak basuh la ni...

sekali en asbeen masuk dapur...dia menjerit....

"sayang...ni sape yg rendam nasi ni??????????"

aku berlarian la masuk dapur...cakap la aku...sekali dier boleh bantai kata...
"sayang..tu nasi saya baru masak tadi la....awak dah kenapa.???"

nak marah tak jadi sebab tgk aku gini...dah tersenyum2 gelak2....aku terus kata...
"ala abang..saya egat nasi tu dah tak elok...betoi..saya bau nasi tu masam...."

en asbeen tanya..
"nape tak tanya dulu...bukan selaloo awak akan tanya dulu ke...????"

buat muka manja sikit...
"maafkan saya...saya lupa...KIKIKIKIKI"

terus tak jadi marah..kikikiki..
"abis la nasi dah lemas dalam sungai buatan soya sengal..."

hahahhahahhahahhah...apo kan dayo..cek mati2 egat nasi tu mmg dah basi tau....
sadis....nasib en asbeen cool sajork...

korang penah kena gini...

7 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

HEHEHE

eima berkata...

tak penah .... hahahha
sabo je la ..... teruk betui kali ni

dalila berkata...

parah dh ni..hahaha..
tp aku xpenah la lg jd cmtu sebab memang aku je ke dapur..klu bab bau2 ni mmg lain la ms peknen ni..ade je xkena..

Falsya berkata...

Hahahhaaha..apo laa jemah..sudahnye masak lain la nasik..hehehe..

LYAfrina berkata...

hahhaa..
mcm2..yela..ibu mgandung..hormon berubah kan..tu hbs semua berubah

fazilzura berkata...

Memang beb , idong org ngndg ni x leh di cayoooo

IntaNBerliaN berkata...

hahhahah lawak plak baca cite sue ni